Vraag

Stopzetten mobile switch : dringende oplossing gevraagd


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties

Zie ook topic mobiele telefonie

 

Vandaag brief gekregen dat mijn virtueel nummer vanaf 30/9 niet meer bereikbaar zal zijn wegens stopzetting. Ik wil echter dat nummer behouden en het “privénummer” stopzetten. Ik kan privé mijn klantennummer en gsmnummers doorsturen.

Dit is dringend want ik wil na 30/9 geen twee abonnementen betalen, wel 1 professioneel met onbeperkt gebruik.

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

FYI: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. die bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 3
Badge +1

Dossier is aangemaakt door uw collega

Ok, ik zie nu pas dat dit in een dubbele post verder behandeld werd → Mobile Switch Stopzetting dringende oplossing | Proximus Forum

Reputatie 3
Badge +1

dossier 50453572

Reputatie 7
Badge +3

@jhl  Dit dossier is afgesloten, men heeft u gecontacteerd rond 10u40. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

Beste Luc, Dank voor de reactie, maar ik weet niet wat of hoe.

Dossier afgesloten maar met welk resultaat aub?

Ik heb niemand aan de lijn gehad en ook geen voicemail. Ik was aan het werk rond dat uur en heb een gemiste oproep van 02584…… maar verder niets.

 

Dus mag ik hieruit opmaken dat het nummer 071 het nummer 884 volledig vervangt en de switch niet meer bestaat?

Dank en vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

Dag Jan, ik heb het dossier heropend en de beheerder zal je contacteren ( is momenteel wel afwezig). Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

Geen probleem LUc. Dank u

Reputatie 3
Badge +1

Geen probleem LUc. Dank u

zie ook ander topic, ondertussen mailtje gekregen met nodige uitleg. Thx.

Reputatie 7
Badge +3

Super! Ik sluit dan dit topic, als opgelost!