Vraag

Problemen met Bizz Switch nummer

  • 7 July 2021
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

hey,

Sinds begin vorige week een virtueel nummer geactiveerd, ging redelijk allemaal redelijk vlot en duidelijk.
Maar er is een foutje in het systeem geslopen, jullie hebben me een nummer toegewezen die reeds in gebruik is bij Mobile Vikings.
Ik kan dus bellen met het virtuele nummer, maar als klanten terug bellen naar dit nummer komen ze bij een klant van Mobile Vikings terecht..
Ondertussen al een week in contact met de klantendienst en word steeds doorgeschakeld.. volgens mij al heel de klantendienst aan de lijn gehad, maar niemand die het kan oplossen..

weet er iemand raad?

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Wim Crepain  Dit is doorgegeven. Groetjes Luc

@HeidiE 

hehe, na een week werkt het eindelijk. nog een vraagje, hoe kan ik mijn voicemail benaderen als ik in het buitenland zit? als ik via de app ga belt hij naar 1999, maar op buitenlandse netwerken werkt dit niet?

 

groeten Wim

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Wim Crepain ik heb dossier 48599604 opgemaakt en een collega doet asap het nodige! Onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE
ja ik werd deze middag eindelijk teruggebeld door iemand die duidelijk zag wat het probleem was en het kon aanpassen. Deze heeft  me dus een nieuw nummer toegewezen . En nee  dat is niet de bedoeling dat het pas in augustus actief word graag asap! ik ben niet bereikbaar voor mijn klanten!

 

groeten

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Wim Crepain , er werd vandaag een nieuwe aanvraag ingevoerd, om het nummer aan te passen. Wel pas vanaf 06/08/2021 - is dat de bedoeling of moeten we deze vervroegen? Groetjes, Heidi

Reageer