Vraag

probleem verbinding internet

  • 1 November 2019
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

sedert meer dan een week is de internetverbinding continu onderbroken. Reeds verschillende malen technische ondersteuning gecontacteerd en telkens belooft men mij een nieuwe bbox op te sturen. Tot op heden niets ontvangen. Waarom ? 

Graag een degelijjke ondersteuning en niet iemand die vraagt welk lampje brandt ????? Actie is nodig. Zoniet, abonnement opgezegd.


4 reacties

Maandag pas komt hier iemand van Proximus zelf langs op het forum die u kan verder helpen voor de omruiling van je bbox.

Moest dit absoluut nu niet in orde komen, wat ik betwijfel, kun je altijd beroep doen op een gratis happy house technieker en deze kun je dan in dat geval zelf aanvragen 

> http://Proximus.be/happyhouse (klik dan op contacteer mij voor analyse)

 

Waarschijnlijk hebben ze u ook al voorgesteld van de bbox eens te resetten

klik hier

 

Het kan toch niet dat na verschillende keren met support gebeld wordt, t probleem niet opgelost geraakt. Ik word aan t lijntje gehouden en wat men belooft, uiteindelijk niet is gebeurd......maandag=> 10 dagen met problemen....dan verander je toch....

Ik zou gewoon de reactie afwachten van iemand van het Proximus forumteam als ze hier maandag op het forum langskomen, die kunnen dit dieper laten onderzoeken wat er aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +3

@Michele P 

aanvraag tot omruiling modem is in het weekend aangevraagd : dit is de update ivm verzending :

“bpost heeft je pakje ontvangen. Je kan het in het postpunt ********* verwachten vanaf vandaag om 11:00. Je zal een SMS ontvangen zodra je pakje af te halen is”

groeten,

Tina

Reageer