Beantwoord

pack verdelen

  • 6 December 2021
  • 29 reacties
  • 284 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In principe kunt u wat u via een smartphone kunt ontvangen ook naar uw TV “casten” bv.

Je Chromecast instellen en naar je tv streamen - Google Store

bv.

GOOGLE Chromecast V3 (GA00439-AT) (mediamarkt.be)

Voor zover mij bekend dient u indien u Telenet TV neemt ook Telenet internet te nemen (omwille van het gebruik van de TV-box i.p.v. de digibox/corder) tenzij u voor het compact signaal (=kabelabo) met een (eerder) beperkt aantal zenders zou opteren (of eventueel een andere oplossing via een CI+module van Telenet indien deze nog zou aangeboden worden en uw TV over een interne DVB-C tuner beschikt wat normalerwijze het geval het geval is voor recente en ook minder recente toestellen)

U kunt of opteren voor het gebruik van “easyswitch” of veiligheidshalve een bestelling bij Telenet plaatsen en vervolgens zelf bij Proximus onmiddellijk uw TV abo opzeggen wanneer de Telenet installatie actief/uitgevoerd werd (enkel pro rata facturatie Proximus)

| BIPT

Veel klachten over Easy Switch | Radio 2, de grootste familie

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Jammer Proximus geen life stream van bigbrother aanbied en via kleine smartphone dit kijken is niet zo handig zoals ik vorig jaar al ondervond 

Reputatie 3
Badge +1

Ga ik tijd zonder tv zitten of moet ik eerst telenet nemen en erna pas opzeg doen tv Proximus ?

enige idee hoelang ik dan dubbele tv zal betalen ?

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 De opzeg van tv kan via deze weg geregeld worden of via het gratis nummer 0800 22800 of via een shop van Proximus(wel niet vergeten dan uwe tv box en afstandsbediening mee te nemen).Via deze weg of via de 0800 22800 gaat men u labels bezorgen waarmee je naar Bpost kunt gaan om het materiaal op te sturen.Groetjes,Joel

Reageer