Vraag

Pack For Employees met pack Flex


Goedemiddag,

 

Wij hebben sinds een 6-tal jaar het oud pack ‘Internet MAXI met TV en vaste lijn’ met gratis het boeket multi. Dit is gekoppeld aan het voordeel via de werkgever onder het ‘Pack for Employees’. Nu mijn vraag is ,wanneer we dit kunnen koppelen met het nieuwe pack ‘Flex’ ipv het huidige oude? Momenteel is dit nog met Tuttimus, maar wordt niet meer gecommercialiseerd en dus niet meer mogelijk.

Kunnen jullie hierop al een datum mededelen van lancering? Nu is het antwoord niet meer dan, ‘binnen enkele maanden, maar dat kan ook evengoed een jaar of zo zijn …’.

 

Alvast merci om hierin meer concreter te zijn.

Groeten,

Tommy


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Filip_08 ik heb je vragen onder dossier 46406203 doorgegeven aan de juiste dienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Merci voor jouw genomen initiatieven, Tina.

Bedankt,

Tommy

@Filip_08 proximus medewerkers kunnen je morgen verder helpen als ze hier terug langskomen.

voor de opzeg van de decoder (met netadapter en remote) kun je die binnenbrengen in een proximus winkel maar die kan je ook opsturen en dit kunnen de proximus forummedewerkers ook regelen voor u.

zie ook → https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

V5-compact best behouden want inderdaad stilletjes aan worden de V5 decoders omgeruild voor V5-compat decoders, en zoals je op verschillende forum topics kunt lezen zijn er inderdaad nog wat probleempjes met de v7.

Beste @tina.b 

Vorige week nam ik telefonisch contact op met Proximus (voor onderstaande vragen) Men ging mij terug contacteren. Aangezien ik nog niets heb gehoord, plaats ik mijn vragen hier eens:

1.

Mijn werkgever komt sedert 1 jaar tussen voor internet (via Pack for Employees ) Momenteel staan mijn GSM’s (1x mobilus M, 1x mobilus S), TV, decoders (2stuks, V5 en V5C) apart op mijn factuur. Ik lees echter dat dit alles in een pack kan.

”De begunstigde medewerkers betalen zelf een toeslag indien ze een of meer producten wensen toe te voegen en stellen een Pack naar keuze samen”

Indien dit het geval is wil ik natuurlijk zo’n flex-pack als dit eveneens goedkoper zal worden.  2x Mobile Flex, TV (geen opties) , 1 decoder (zie vraag 2) en geen upgrade van de “thuis-ervaring”.

2.

Ik wil de huur van de 2de decoder opzeggen. De eerste zit dan in het Pack. Kan ik deze gewoon binnenbrengen in de winkel? Welke toebehoren dien ik ook in te leveren? (afstandsbediening, voedingskabel,…) Welke breng ik best binnen: V5 of V5C? (ik las op het forum ergens dat de V5 sowieso teruggeroepen zal worden en dat de V7 nog kinderziekten heeft?)

Groetjes

Filip

Reputatie 7
Badge +2

@Tommy 

De terugbetaling van werkgever van het internet is nog steeds mogelijk in de nieuwe flexpacks. 

Affinity wordt daar niet meer toegepast.

vriendelijke groeten,

Tina

Bedankt voor het antwoord, Tina.

Doch is het momenteel nog niet mogelijk om over te stappen naar dit nieuwe pack. Ik had dit al eens gedaan en was niet mogelijk, omdat het ‘pack for employees’ nog niet geüpgraded was naar het nieuwe. Graag wens ik te weten wanneer dit in voege zal gaan, opdat ik dit dan kan aanpassen.

Groeten,
Tommy

Reputatie 7
Badge +2

@Tommy 

bedoel je dat je via de website hebt proberen veranderen ?

groeten

tina

Inderdaad. Ik kreeg dan de automatische reactie van het platform dat ik contact moest opnemen met het contactcenter (0800 22 800). Daar kreeg ik te horen dat omwille van het ‘pack for employees’ dit werd tegengehouden. Momenteel staat bij het ‘pack for employees’ dat dit nog steeds voor tuttimus/familus/minimus is. Op mijn vraag wanneer dit in orde zal komen, zei men mij dat dit enkele weken, maanden of een jaar kan duren. Via het contactcenter Bizz (0800 22 200) zei men mij dat ze ermee bezig zijn om dit aan te passen, maar nu niet kunnen zeggen wanneer dit in orde zal komen.

 

Groeten,

Tommy

Reputatie 7
Badge +2

@Tommy 

ok, ik zal hier eens verder navragen : indien het mogelijk is mogen we dossier maken voor omzetting ?

gr, 

tina

Tina,

U kan dan een dossier laten opstarten, mits contact te kunnen hebben met de persoon die dit zal voor zorgen. Ik vermoed dat de persoon van het contactcenter dit kan doen? Kwestie alles nog eens overlopen dat er geen fouten gebeuren die nadien niet meer kunnen of moeten rechtgezet worden.

Alvast merci, 

Tommy

Reputatie 7
Badge +2

@Tommy 

ik heb in het dossier 45625139 gezetdat mijn collega eerst moet bellen om nog even te overleggen !

groeten

Tina

Reageer