Ik wil het volgende blijven behouden: Internet Maxi, Proximus TV, Netflix, Belgisch Voetbal, vaste telefonie MAAR wel 1 extra decoder huren aub.
Been there ... done that ... ben al 5 maanden bezig om het opgelost te krijgen ...
Veel succes ermee.
Nu zijn zelfs al mijn producten verdwenen uit MyProximus. Enkel het mobiel abo van mijn vrouw staat er nog en Norton. De rest (Tuttimus) helemaal verdwenen. Kan dus geen opties meer aanpassen ... MAAR de facturatie gaat wel gewoon 'verkeerd en zonder employee korting' door. En maar bellen met de klantendienst ...
Kunnen jullie hier ook eens buiten het systeem om kijken wat er mis gaat want dit lijkt er echt niet meer op.
Er werden mij al diverse klachtendossiers gemeld maar er gebeurt gewoon niets mee.
Succes Rino!
Groeten,
Kristof
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried
Ik kan ook via mijn werkgever gebruik maken van een Pack for Employees, waarom kan ik dit niet gewoon toepassen bij mijn factuur gegevens? Heb nu al 2 facturen gehad waarbij de 10% karting niet werd toegepast. Hoe zal dit nu opgelost worden? Graag dringend actie aub.
Hartelijk dank bij voorbaat.
Mvg,
Jasmien
om te kunnen genieten van de 10% korting (Affinity Pack for Employees ), moet u zich eerst inschrijven via deze link hier:
www.proximus.be/affinity
Groeten, Aw
Ik heb een mail met link gekregen om mijn Split Plan te activeren. Ik heb dit stappenplan doorlopen maar krijg op het eind de melding dat mijn bestelling niet online kon verwerkt worden.
Ik vraag me ook af wat ik juist allemaal moet aanduiden: enkel mijn internetverbinding selecteren die mijn werkgever terug betaald? Of ook tv, vaste lijn & All Sports toevoegen uit mijn factuur?
Ter info: ik weet niet of nu nog iemand van proximus zelf je zal hiermee kunnen verder aangezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen geraadpleegd kunnen worden en in het weekend komt ook niemand meer van proximus zelf langs op het forum.
Maar in ieder geval zal maandag u wel hierbij kunnen verder helpen.
NB: De helpdesk 0800 22 800 kun je in het weekend wel raadplegen.
Beste,
ik heb een dossier opgemaakt voor de betrokken dienst.
zij zullen dit verder opvolgen en indien nodig je contacteren.
Groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.