Ik wil het volgende blijven behouden: Internet Maxi, Proximus TV, Netflix, Belgisch Voetbal, vaste telefonie MAAR wel 1 extra decoder huren aub.
Beste antwoord door AkiW
Bekijk origineelBeste antwoord door AkiW
Bekijk origineelIk heb een mail met link gekregen om mijn Split Plan te activeren. Ik heb dit stappenplan doorlopen maar krijg op het eind de melding dat mijn bestelling niet online kon verwerkt worden.
Ik vraag me ook af wat ik juist allemaal moet aanduiden: enkel mijn internetverbinding selecteren die mijn werkgever terug betaald? Of ook tv, vaste lijn & All Sports toevoegen uit mijn factuur?
Ter info: ik weet niet of nu nog iemand van proximus zelf je zal hiermee kunnen verder aangezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen geraadpleegd kunnen worden en in het weekend komt ook niemand meer van proximus zelf langs op het forum.
Maar in ieder geval zal maandag u wel hierbij kunnen verder helpen.
NB: De helpdesk 0800 22 800 kun je in het weekend wel raadplegen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.