Vraag

Onze verhuis is een klucht!

  • 2 September 2019
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

De korte versie van het verhaal dat al 7 weken aansleept : We hebben 2 professionele (!!!) adressen op onze Proximus account. Een van de adressen moet overgezet worden van huisnummer 26 naar 24. We proberen een afspraak vast te leggen begin juli. In augustus eindelijk iemand over de vloer gehad. En nog eens. Afgelopen vrijdag zijn er opnieuw 3 mensen van Proximus langs geweest. Die man is niet de geschikte persoon om een telefooncentrale te installeren. Vandaag nog steeds geen telefonie! Niemand te bereiken. En dit voor een bedrijf! En we hebben (want het kan nog chaotischer) moeten vaststellen vandaag dat de verkeerde telefoonlijnen zijn verhuisd.Het verkeerde adres is afgesloten! Een klucht. En niemand bij Proximus kan een antwoord geven. We worden doorverbonden en doorverbonden (en telkens moeten we het hele verhaal opnieuw met hand en tand uitleggen) en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken! Wat nu?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Rebecca,
Oprechte excuses. Dit had zo niet mogen lopen.
Ik heb via onze klantendienst de lange versie ook gelezen.
Momenteel zijn er verschillende collega's aangeduid om dit te laten oplossen.
Je zal door hen gecontacteerd worden en ik hoop dat het snel zal zijn.
Vriendelijke groeten,
Tina
Beste,

vandaag is er opnieuw (3e keer!!!) een ploeg 'lasser technicus' langs geweest maar blijkbaar hadden die niet de juiste materialen bij......... het blijft een klucht. Ondertussen 3 weken niet bereikbaar voor klanten, leveranciers,.... we zijn een bedrijf met 20 mensen...........
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rebecca,
Alvast de excuses.
Ik heb dit meteen mee opgenomen in het lopend dossier van de ombudsman.
Mijn collega's zullen je zeker op de hoogte houden.
Groeten KoenN

Reageer