Beantwoord

omnium verzekering vraag

  • 15 June 2020
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

hallo ik heb een vraag inverband met omnium verzekering ik heb voorgehad dat mijn gsm gloeiend heet begon te woren op mijn werk zonder dat ik daar maar ook iets voor heb moeten doen 

nu is mijn vraag ik heb beroep gedaan op de omnium verzekering en een schade aanvraag ingediend 

nu hb ik een aantal emails gekregen waardoor dat ik begin te twijfelen over de aanvraag of deze nu voledig rond is of niet 

 

en hoe gaat dit dan verder ik ben naar de proximus winkel geweest en zei wisten me te zeggen dat er zelf om de telefoon word gekomen klopt dit of niet zelf heb ik er geen ervaring mee 

hier onder vind u het klantenummer als er iemand eventueel me raad kan geven hoe dit dan juist zal worden gedaan alvast bedankt 

Klantnr. 612******

sabine vermeulen 

 

icon

Beste antwoord door Martin 15 June 2020, 20:51

Bekijk origineel

2 reacties

Waarschijnlijk zal dit vanavond niet verder meer kunnen verder onderzocht worden maar morgen zal wel iemand van Proximus zelf je verder kunnen inlichten over de stand van zaken als de achterliggende diensten ook weer van de partij zijn.

 

 Louter ter bijkomende info: 

@sabine vermeulen Klantendienst van de SmartphoneOmnium is op 0800 90 790 te bereiken.Zij kunnen u dan online verder helpen.Groetjes,Joel

cfr: https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/omnium-verzekering-50592?postid=655109#post655109

 

Reputatie 7
Badge +3

@sabine vermeulen 

Contactgegevens van onze partner SPB (schadebehandeling)

Het nummer 0800 90 790 is soms moeilijk bereikbaar, maar wel degelijk actief.

Groetjes,
Antonella

Reageer