Vraag

Klacht - frustratie

  • 5 January 2018
  • 0 reacties
  • 220 Bekeken

meer dan 2 weken geleden als business klant een nieuw abonnement incl smartphone besteld. na veel gerompslomp eindelijk online kunnen reserveren, mocht het de dag nadien gaan afhalen in een proximuscenter. daar toegekomen, alles ok ivm abonnement maar mocht de smartphone niet meenemen, die ging binnen de paar dagen opgestuurd worden. abonnement is nu enkele dagen actief, ging vandaag levering van smartphone krijgen tussen 8 en 13u. dan bericht gekregen dat het 9u45 ging zijn. ik zit geduldig te wachten thuis, zaak speciaal toegedaan hiervoor. tegen 11u nog steeds niemand gezien, proximus en dynalogic proberen bellen, maar buiten muziek niemand aan de lijn gehad. na onduidelijk online nakijken en doen vernomen dat de levering er was om 10u05 maar niemand thuis was. niet dus hé, ik zat te wachten, wat moet ik doen op de stoep gaan zitten wachten????? dan kan ik nergens iemand bereiken, mails en privéberichten gestuurd, geen reactie.... enorm frustrerend en ik wil nu eigenlijk alleen nog maar alles annuleren en terug gaan naar mijn vorige provider

0 reacties

Geen reactie

Reageer