Vraag

Heel slechte service... niets in orde zeer slecht gezinde nieuwe klant

  • 15 February 2018
  • 6 reacties
  • 533 Bekeken

Dit was mijn bestelling die ik online heb gemaakt.
Vorige week zijn ze alles komen installeren, maar gsm nummer 0470xxxxxx is niet mee overgenomen door jullie. Mijn huistelefoonnummer heb ik niet behouden heb een nieuwe gekregen wat niet de bedoeling was. De gsm die ik heb mee besteld is tot op heden nog niet aangekomen.
Telenet zou een week na installatie Proximus opgezegd worden we zijn een week later nog steed niet opgezegd.
Ik vind dit een heel slechte service als ik bel kan niemand me helpen vinden geen bestelling terug!!!!
Ik zou graag willen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Zolang dat Telenet niet door jullie is afgesloten zie ik niet in dat ik jullie abonnement moet betalen terwijl het jullie fout is!!!! Gsm zou ik graag aan de zelfde voorwaarden willen hebben zoals is besteld.
Als dit niet in orde komt binnen een week zou ik graag willen dat jullie alles komen halen contract onmiddellijk stop zet en al de kosten zijn voor jullie dan, ik kan er niets aan doen dat jullie bestelling niet correct uitvoeren terwijl ik hier in bijlag bewijs heb gestoken
Een heel ontevreden nieuwe klant service zou ik aan niemand aanraden

bestelling

bestelling

bestelling

[Edit ThomasP: GSM nummer publiek verborgen.]

6 reacties

Badge +4
Telenet opzeggen moet je altijd zelf doen !
Niet als hun dit aanbieden dat zei dit voor u doen
Als je online besteld is dit een duidelijke vraag als je ja zegt moet je alles door geven is gebeurt easy switch doorgegeven en dan doen zei dit staat duidelijk ook op de ordermaik
op proximus site staat volgende voorwaarde:
Dit zijn de voorwaarden:
Op z’n minst vast Internet of tv hebben op hetzelfde adres. Indien je koos voor een product dat gewoonlijk voor professionele klanten wordt voorbehouden, is Easy Switch niet van toepassing.
Je wil van operator veranderen voor Internet en/of tv. Heb je beide diensten, dan passen we Easy Switch automatisch toe op allebei. Wil je maar een gedeeltelijke migratie, dan moet je ons uitdrukkelijk vragen de Easy Switch procedure niet te gebruiken.

Maar zegt wel niks over een gsm abonnement
Reputatie 7
Badge +4
De auteur heeft mijns inziens 100% gelijk
- uit te voeren door Px
- easy switch van toepassing
= voorlopig reactie van Px medewerkers op dit forum afwachten
Ref.:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/easy-switch
U hoeft enkel te verduidelijken of u uw nummer wenst over te dragen (ook uw mobiel nummer indien dat wordt aangeboden bij de vaste diensten) of wenst te schrappen.
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=2016090608&table_name=wet
Dit besluit is van toepassing op de migratie van een internettoegangsdienst geleverd op een vaste locatie, een omroeptransmissie- en omroepdistributiedienst geleverd op een vaste locatie of een geheel van diensten, waarin minstens één van de vorige diensten vervat zit, aangevraagd door een abonnee die er bij de donoroperator voor gekozen heeft een tariefplan bestemd voor residentieel gebruik te onderschrijven, ongeacht of de betrokken abonnee een consument is of niet.
Reputatie 6
Badge +2
Dit was mijn bestelling die ik online heb gemaakt.
Vorige week zijn ze alles komen installeren, maar gsm nummer 0470xxxxxx is niet mee overgenomen door jullie. Mijn huistelefoonnummer heb ik niet behouden heb een nieuwe gekregen wat niet de bedoeling was. De gsm die ik heb mee besteld is tot op heden nog niet aangekomen.
Telenet zou een week na installatie Proximus opgezegd worden we zijn een week later nog steed niet opgezegd.
Ik vind dit een heel slechte service als ik bel kan niemand me helpen vinden geen bestelling terug!!!!
Ik zou graag willen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Zolang dat Telenet niet door jullie is afgesloten zie ik niet in dat ik jullie abonnement moet betalen terwijl het jullie fout is!!!! Gsm zou ik graag aan de zelfde voorwaarden willen hebben zoals is besteld.
Als dit niet in orde komt binnen een week zou ik graag willen dat jullie alles komen halen contract onmiddellijk stop zet en al de kosten zijn voor jullie dan, ik kan er niets aan doen dat jullie bestelling niet correct uitvoeren terwijl ik hier in bijlag bewijs heb gestoken
Een heel ontevreden nieuwe klant service zou ik aan niemand aanraden

bestelling

bestelling

bestelling

[Edit ThomasP: GSM nummer publiek verborgen.]



De auteur moet gewoon een easy switch geven aan Proximus. De rest doet Proximus. In een normale wereld dus. Ik zou ook Telenet contacteren na het lezen van de link.

https://www.proximus.be/nl/id_ar_whybuyon/particulieren/producten/r-orphans/voordelen-van-online-kopen.html
Reputatie 7
Badge +3
Beste Anne,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, adres, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Reageer