Vraag

foutef geblokkeerde telefoon, klantendienst houd me al een week aan het lijntje

  • 18 March 2023
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

hallo,

ik heb vorige week aangifte gedaan van een gestolen iPhone 13, helaas heeft de medewerker dat ik aan de lijn had (de me zei nieuw te zijn bij proximus) de verkeerde telefoon geblokkeerd, mijn iPhone 11 dat ik gebruik ook.

 

dus ja nu blijkt het niet alleen dat de iPhone 13 net gedekt word omdat ik hem nog geen 15 dagen in gebruik had, elke clausule waardoor mijn omnium nutteloos is en proximus er zich mooi vantussen nijpt.

Beter ng kan ik mijn iPhone 11 niet meer gebruiken, ik zit al een hele week lang meerdere uren op de chat waar ik de ene collega a de andere krijg.

 

maandag : ‘binnen twee uur’ opgelost

de dag erna niks in orde toen excuses en het zal ‘binnen 30 minuten’ opgelost zijn

de dag daarna word het vager, ‘een ticket word aangemaakt’ en word doorgezet

de dag daarna : ‘het word zo snel mogelijk opgelost’

vrijdag zegt men ‘bij een proximus winkel proberen’

nu zaterdag word er gezegd dat de klantendienst eigenlijk niets kan doen

 

 

dit hierboven is heel kort samengevat, ik heb vele collega's gesproken, mijn verhaal vele keren opnieuw moeten uiteggen, de ene begrijpt het de andere dan weer helemaal niet, ze dragen de incompetentie daar hoog in het vaandel lijkt me.

 

de iPhone is geblokkeerd via IMEI, dit is iets dat vanop afstand gebeurt dus gaan aanschuiven in een winkel gaat er niets aan veranderen, ik heb gevraagd of deze redenering klopt en mij anders te vertellen wat een winkel wel kan dat de klantendienst niet kan, nu zouden ze mij doorverbinden naar een 2de lijn commerciële dienst.

 

het word elke dag een beetje vager, ik ben zelfstandige, run een winkel, moet installaties organiseren bij klanten en we openen ook een restaurant volgende week, een heel drukke periode waar ik dan niet eens kan bellen of gebeld worden.

 

voor een business klantendienst is dit schandalig, klacht indienen is ook een van de meest vage dingen bij proximus, ik dacht nog internet te nemen voor onze winkel en restaurant maar denk dat ik mijn hele boeltje op een ander ga zetten, schrijnend, ik ben heel lang klant bij proximus maar voel me nu echt uitgelachen, zoveel collega's op die chat allemaal vriendelijk en ze gaan u meteen helpen…. een week lang nu, totaal onrespectvol, ben echt veel tijd en zodoende geld kwijt aan dit spelletje van proximus.

 

 

7 reacties

@benbenben heb je als business klant geen contactpersoon die dit beter kan escaleren voor u?

Tip: Hier komt tijdens het weekend niemand langs die van PXS zelf is  en daarom omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

bedankt voor u antwoord Martin maar ik denk dat ik maandag eerder ga kijken voor een andere oplossing en waar ik officieel klacht kan indienen, ik heb geen contact bij proximus en gezien ik niet kan bellen of gebeld kan worden kan proximus dat zelf ook niet, ik zou  iets krijgen vie mail maar dat is ook niet gebeurd. deze week was kafkaiaans.

 
Reputatie 7
Badge +3

@benbenben 

Momenteel is hiervoor dossier 52274295 in behandeling.

ze heeft de betrokken diensten gecontacteerd en doet het nodige.

Zij houdt je verder op de hoogte.

Fingers crossed dat er snel resultaat komt.

Groeten

tina

fingers crossed?  ... een week lang duurt het al, en dan et ik het doen met een fingers crossed?

… op een business helpdesk?

 

het word erger en erger, op de klantendienst krijgeng ik nu sinds twee dagen elke  keer weer zelfde bericht over en over en ever  : We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?

 

je ik spendeer paar uur dagelijks online met deze situatie, fingers crossed?

 

 

 

we zij nu dinsdag, nu word me gezegd dat er een ticket is aangemaakt en dit binnen 8 tot 10 dagen behandeld word, echt prachtig, ik moet calls maken voor de belangrijkste growdlending campagne van ons leven, ons restaurant gaat volgende week open dus werken opvolgen is een hel, en heb nog een winkel en installaties van deze zaak te organiseren, al dat en ik kan niet bellen of gebeld worden, mijn klanten en investeerders krijgen te horen dat deze om veligheidsredenen is geblokkeerd, prachtig !

 
Reputatie 7
Badge +3

Dag @benbenben er werd al aan de achterliggende dienst gevraagd om het nodige te doen. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak.

dus buiten het ‘fingers crossed, even wachten, word snel opgelost , ...’ en alle mogelijke vage non antwoord antwoorden is de enige oplossing dat IK een nieuw toestel aanschaf.

 

7 of 8 dagen s de procedure, en nochtans zit ik al 7 of 8 dagen op de chat een oplossing te vragen.

 

Er is daar een fout gemaakt, en IK moet dan maar een anders toestel kopen tijdelijk?

 

ik ben met verbijstering geslagen dat ik dan maar een andere telefoon moet kopen terwijl proximus zijn tijd neemt om het op te lossen, ik betaal om te kunnen bellen en moet nu nog zelf opdraaien voor de extra kost dat deze foute blokkering met zich meebrengt.

 

te gek voor woorden.

 

Reageer