Vraag

Fiber boost optie enkel met vast lijn :-)

  • 6 July 2020
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Het is al een lange tijd dat ik mijn vaste lijn niet gebruik, en had die dan afgezegd.  Nu het veranderen was ik plots ook mijn Gigaboost optie kwijt.

Nu ik dit opnieuw wou activeren kan dit blijkbaar enkel als ik de vaste lijn terugneem, dat ik dus niet nodig heb, niet gebruik, niet ZAL gebruiken ook NOOIT meer nodig zal hebben.   De verschillende mensen bij de klantendienst verzekeren me dat dit de enige manier is.  

Kan dit niet met een pack met enkel mobiel+tv+internet of een ander pack.  Ik kan nog ergens er in komen dat ze een pack willen slijten….maar waarom met vaste lijn hierin?  Is echt niet van deze tijd.

Zou het geen idee zijn toch iets flexibel om te gaan met de boost optie… als je die optie nodig hebt is het niet echt waarschijnlijk dat je nog vast zit in de vaste lijn logica…  Misschien een idee voor nieuwe packs

 


1 reactie

Nog grap erboven...moet nu wachten tot 16 Juli om die opnieuw te activeren...moet opnieuw een technieker langskomen om ….. niets te doen …. en dat zit zo in “het systeem” kan niet anders :-) dus 10 dagen wachten om niets te doen (heb echt die vaste lijn niet nodig, wil die niet actief hebben).   Soms zou je toch medelijden hebben met hoe slecht Proximus met zijn klanten omgaat is eigenlijk zwaar triestig.

Reageer