Vraag

Extra nummers voor Call Center

  • 9 March 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Beste,

Call Connect medewerkers hebben mij al goed op weg geholpen om alles in te stellen in Call Connect voor gepersonalieerde boodschappen te programmeren.

Medewerker Marc ging voor mij nog 5 extra nummers laten aanmaken in het callcenter om tijdsgeprogrammeerde doorschakeling optimaal te kunnen gebruiken.

Mag ik vragen waar dit staat momenteel? Zonder die nummers kan ik namelijk niet veel verder.

Hartelijk dank.

 

mvg,

 

Joost


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Joost Van Durme fijn dat het in orde is, ik sluit dit topic! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE , ik heb gisteren toch nog eens naar de Bizz support gebeld en enkele uren later had ik mijn extra nummers. Misschien dat ik nog andere vragen heb, maar die post ik wel ergens anders. Dit topic mag gesloten worden. Bedankt!

Dag @HeidiE , bedankt voor de opvolging. Ik laat weten als dit in orde is. gr, Joost

Reputatie 7
Badge +3

Dag @joostvandurme ik heb je verzoek onder dossiernummer 52238281 doorgegeven aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi