Beantwoord

Diensten

  • 30 January 2018
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

23/01 aanvraag voor overstap gedaan, op 24/01 werden de gsm's al overgezet. Op 29/01 zou een technieker langskomen. Toch hadden we meteen het probleem dat we de gsm's op kantoor niet meer konden gebruiken voor bellen evenals gebeld te worden. Dus de aansluiting moest vlug gaan aangezien we niet meer bereikbaar zijn voor klanten. met extender ging het ook bij telenet. Meteen gemeld dat de lassers ook diende te komen. Volgens proximus geen probleem, wacht op technieker. Technieker kwam langs "ik kan hier niets komen doen, de lassers moeten komen". Al dagen wacht ik op een afspraak met de lassers! Niemand kan antwoord geven wanneer? Krijg je steeds te horen "moeten vergunningen aanvragen etc". Blijkbaar is het op dit ogenblik te makkelijk, straat ligt open proximus moet kabels van bestaande klanten herstellen, wat blijkbaar wel binnen de 24 uur kan

! Ga je naar de lassers die in straat bezig zijn, krijg je het antwoord dat ze wel tijd hebben, maar een order moeten hebben, weer bellen "neen meneer wij kunnen dat niet doorgeven"!
icon

Beste antwoord door AkiW 30 January 2018, 20:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

bij nazicht, zie ik dat er momenteel reeds een dossier geopend is hiervoor. De bevoegde dienst doet de opvolging en zal u ook spoedig terugcontacteren hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Dossiers openen kan, maar een degelijke afspraak, ze zullen u wel contacteren? Gisteren ging men mij contacteren, vanmorgen om 9 uur gingen ze mij contacteren binnen de 2 uur. Vanmiddag ging het zeker voor 16.30 zijn, ik kan niet blijven wachten.
Ik heb het uitgerekend, heb al minimum 1500€ verloren door dit gestuntel! Blijven lachen meneer, ze zullen u spoedig contacteren meneer komt allemaal inorde meneer, we zitten wel aan uw inkomen meneer, maar e, mijn pre licht er hoor! Als hier morgen nog geen lasploeg staat sla ik compleet door.
Een herstelling zoals op bijgevoegde foto dient te gebeuren, en daar dienen we 4 weken op te wachten? Stuur maar een technieker voor de binneninstallatie, we zullen de kabel wel voorlopig zelf herstellen.

Reageer