Vraag

cloud werkt niet

  • 2 december 2019
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

Beste, sinds een paar dagen lukt cloud niet meer te kunnen synchroniseren. Als ik die manueel doe, krijg ik de melding dat het geannuleerd is.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Krijg je een foutmelding als je dit probeert terug te halen? Kan je hier enkele screenshots van meedelen?

Het lukt enkel als ik foto's van pc naar cloud overzetten maar andersom niet 

Reputatie 7
Badge +3

Lukt het wel om dit te doen via de website: https://www.proximuscloud.be/  ?  

Ik kan mijn foto's niet uploaden naar cloud en krijg dan melding dat geanulleerd is. Ja heb de app verwijderd en weer terug geïnstalleerd. 

Reputatie 7
Badge +4

@nadelle77 Ik heb je cloud account nagekeken en deze staat actief. Kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt en bij welke actie je juist de melding krijgt dat het geannuleerd is? 

Lukt het wel om dit te doen via de website: https://www.proximuscloud.be/  ?  

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd ? 

Reageer