Cloud

  • 4 May 2018
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Bij het aanmelden krijg ik steeds een foutmelding bij het openen nl:

'Sommige functies op deze pagina zijn nog niet beschikbaar aangezien uw bestanden momenteel worden geïndexeerd.Probeer het opnieuw wanneer lopende uploads of backups zijn voltooid of klik hier om toegang te krijgen tot uw bestanden.'

Klik hier: werkt niet!

Ik heb het gevoel dat de synchronisatie niet werkt met de verschillende apparaten.
Ik heb dan ook schrik dat ik bepaalde zaken zal kwijtspelen wat ik absoluut niet wil natuurlijk.
Hiervoor moet ik maandelijks betalen, dan wil ik ook dat deze applicatie werkt zoals het moet.

Graag asap een oplossing aub!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Annekedc kan u iets preciezer zijn? over welke app gaat het? Kan u via onderstaande link u klantgegevens doorgeven? Dan kijken we dit graag voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Als ik probeer in te loggen krijg ik een fout melding ......
Al meerdere keren geprobeerd maar telkens deze fout pffff
Reputatie 7
Badge +4
hi Filip

Met welk programma ondervind je precies een problem ?
wat voor fout krijg je precies ?

Reageer