call center belt me gewoon niet terug!

  • 10 March 2020
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

beste,

regelmatig heb ik problemen met bizz switch. wanneer ik die wil activeren zegt mijn smartphone dat ik verbonden moet zijn met het internet, terwijl ik heel duidelijk verbinding heb.

telkens moet ik dan naar het call center bellen en merken ze daar dat er weer een of ander mis gelopen is. ik betaal er al jaren voor en dikwijls is die dienst ineens op non-actief gezet. wie doet dat daar zonder dat ik dat aanvraag?

er is zelfs al een vermoeden dat het te maken had met mijn extra dienst waarvoor ik ook betaalde om de nummer van de beller te kunnen zien. ik heb het dan maar opgegeven om steeds te vragen dat ik die dienst ook echt wil. het was toch hopeloos.

vrijdag was mijn bizz switch weer niet te activeren. ik bel naar het call center en daar krijg je nu een ‘ticketting’… dus geen medewerker waarmee je doorverbonden wordt om het probleem onmiddellijk op te lossen. de medewerker verzekerde me dat ik binnen de 10 minuten zou gebeld worden. wanneer ik de oproep na 20 minuten beantwoord, wordt de verbinding ineens verbroken en wacht ik tot proximus mij opnieuw probeert te bereiken. er komt geen 2de poging! ik heb dan zelf nog es teruggebeld dat ik echt zat te wachten omdat ik telefoons van mijn klanten moest kunnen ontvangen. wanneer ik niet op mijn kantoor ben, moeten mijn klanten mij kunnen bereiken! daar dient bizz switch toch voor.

na een 2de vraag van mij werd er een nieuwe ticketting opgesteld en zouden ze mij zeker bellen. 

ik heb de rest van de dag HELEMAAL NIKS MEER VAN PROXIMUS GEHOORD. 

voor een kleine zelfstandige is dit echt niet meer werkbaar.

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Allereerst mijn excuses dat je niet gecontacteerd bent zoals je beloofd werd. 

Weet je nog of je via 3/4G verbonden was op het moment dat je de Bizz Switch app geïnstalleerd hebt ? Dit is wel belangrijk voor de verdere goede werking. Als dat niet het geval was kan je de app best eens opnieuw installeren. 

De weergave van de oproeper heeft op zich niets te maken met de werking van je app. Dit zou je dus toch samen moeten kunnen gebruiken. 

ik heb zonet op uw aanraden de vorige app weggegooid en de laatste van  de App-store geïnstalleerd. same problem: ‘uw smartphone moet verbonden zijn met het internet om toegang te krijgen tot de Bizz switch service’. ik zit op een halve meter van mijn modem.

dan heb ik op aanraden van een van de vele vorige collega’s mijn ‘mobiel netwerk’ afgezet en opnieuw geprobeerd om bizz switch te activeren. zelfde melding...

kunt u er dan voor zorgen dat ik opnieuw kan zien wie de oproeper is? of moet ik daarvoor nogmaals bellen naar het callcenter….

iedereen zegt dat het ’op zich niets met elkaar te maken heeft’ en toch is dat de enige verklaring die ik gekregen heb tot nu toe. ik zou graag hebben dat 1 iemand zich hier es op toelegt tot dit definitief opgelost is, want elke keer ik bel heb ik een andere medewerker aan de lijn die de schuld weer afschuift op de vorige die het niet goed gedaan heeft.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ga dit verder met je uitzoeken. Je hebt de app via 3/4G opnieuw geïnstalleerd en NIET via Wifi ? 

Ik heb je weergave oproeper terug geactiveerd. U zal hiervan een mail ontvangen op je mailadres van skynet. Dit zal vermoedelijk wel pas morgen effectief terug werken.  

ik heb het nog es opnieuw gedaan omdat ik het wel via Wifi en niet via 4G had geïnstalleerd.

nu lijkt de app wel te werken. (cross fingers) :fingers_crossed:

ik hoop dat dit voorgoed opgelost zal zijn. indien niet, dan kom ik terug via dit kanaal ipv callcenter omdat we dan blijkbaar toch rechtstreeks verder kunnen communiceren met dezelfde persoon.

bedankt voor het activeren van de ‘weergave oproeper’. de bevestiging is al aangekomen. 

 

dus voor allen die willen werken met bizz switch: INSTALLEER de app met mobiel netwerk AAN en wifi UIT.

klopt, hè?

 

thanks!

 

ter info: hier staat wat info over wanneer je over mobiel netwerk moet werken en dan terug via wifi

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_nb_switch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/bizz-switch-of-enterprise-switch-installeren-en-gebruiken.html

misschien is dit iets voor de ideeënbus:

beste IT-afdeling: maak het mogelijk dat de installatie ook kan met wifi AAN. niet veel mensen denken eraan om wifi speciaal uit te zetten omdat dit logischerwijze altijd aan staat...

Reageer