Skip to main content
Hierboven een staaltje PROXIMUS klantendienst, na via telefoon geen gehoor te krijgen heb ik het via chat geprobeerd. daar kreeg ik de melding dat ze de juiste persoon voor mij gingen doorschakelen, dit zou meestal binnen de vijf minuten gebeuren ?
Na twee uur niets geen enkele reactie?
Goe bezig daar bij PROXIMUS!
Iemand toevallig het nummer van ORANGE?

 

@Luc .H zie privébericht.Groetjes,Joel


Kan ik gewoon via deze weg antwoorden? Niet dat er nog andere mensen op het forum kunnen meelezen?


@Luc_0219 Kan u mij in het kort beschrijven/uitleggen wat precies uw vraag/probleem is.Dan kijk ik het even na voor u.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.


@Luc_0219

Excuses.

Kunnen we via deze weg helpen?

Welke info heb je nodig?

groeten

Tina

Ik zou graag contact hebben voor een probleem met de facturatie, maar na dat ik dan eindelijk iemand te pakken krijg, die mijn vraag beantwoord met “ik begrijp niet wat het probleem is” en dan schrijft: als u mij nog een vraag wil stellen, beantwoord dan gewoon deze mail met replay (binnen de 14dagen anders wordt deze gesloten ? ik heb drie mails gestuurd ondertussen zijn we drie weken verder en ik heb op geen enkele manier nog een reactie ontvangen!


@Luc_0219 

Excuses.

Kunnen we via deze weg helpen?

Welke info heb je nodig?

groeten

Tina


Reageer