Vraag

bizz punten

  • 17 September 2019
  • 5 reacties
  • 498 Bekeken

Waarom kan ik mijn punten niet raadplegen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@Thierry M Krijg je deze niet te zien via het tabblad 'Mijn voordelen' in je MyProximus-account?
Groetjes, Antonella
nee
Reputatie 7
Badge +3
Dag Thierry M,
Ik heb hiervoor dossier 43155743 opgemaakt voor de bizz club. Zij houden u verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Beste,

Ook ik vind nergens mijn gespaarde punten terug.
link hierboven werkt niet!!!
hoe geraak ik er nu aan?
Reputatie 7
Badge +4
Beste,
Via de onderstaande link kan je meer info vinden hoe je de punten kan omruilen met uw My Proximus-account
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_exchange/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club-en-enjoy/premium-club-punten/premium-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
Mocht het nog niet lukken kan je altijd klantgegevens aanvullen via uw profiel en de foutmelding doorsturen die je krijgt.
Mvg, Koen

Reageer