Vraag

bizz punten

  • 17 september 2019
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Waarom kan ik mijn punten niet raadplegen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,
Via de onderstaande link kan je meer info vinden hoe je de punten kan omruilen met uw My Proximus-account
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_exchange/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club-en-enjoy/premium-club-punten/premium-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
Mocht het nog niet lukken kan je altijd klantgegevens aanvullen via uw profiel en de foutmelding doorsturen die je krijgt.
Mvg, Koen
Beste,

Ook ik vind nergens mijn gespaarde punten terug.
link hierboven werkt niet!!!
hoe geraak ik er nu aan?
Reputatie 7
Badge +3
@Thierry M Krijg je deze niet te zien via het tabblad 'Mijn voordelen' in je MyProximus-account?
Groetjes, Antonella
nee
Reputatie 7
Badge +3
Dag Thierry M,
Ik heb hiervoor dossier 43155743 opgemaakt voor de bizz club. Zij houden u verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella

Reageer