BIZZ mobile XL aangepast

  • 28 May 2020
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Proximus stuurt vandaag een SMS dat ze vanaf 1/07/20 de limieten van Bizz Mobile XL aanpast.

Enige commentaar die je krijgt in de SMS, als je wil opzeggen dat kan gratis….

Leren jullie het nu echt nooit. Mensne hebben een Bizz mobile XL misschien voor een reden. Geef dan tenminste de alternatieven mee of stuur die mensen een mail met deftige uitleg. Communicatie 0,0 zoals zo vaak.

Ik ben alvast eens aan het rondkijken bij Orange en Telenet voor alternatieven. En niet enkel voor mobile dan.

Customer first kennen ze niet bij proximus.

Zielig.

M_016 3 jaar geleden

Ik ben geen Proximus-medewerker maar probeer te begrijpen waar het probleem zich zou kunnen bevinden

Enige commentaar die je krijgt in de SMS, als je wil opzeggen dat kan gratis….

Dit is een wettelijk verplichting (ook op de factuur te vermelden 1 maand vooraf) en de inhoud van een sms is beperkt

https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/r-orphans/wettelijke-informatie.html

Toegegeven de van toepassing zijnde en de toekomstige wettelijke toelichting lijkt mij niet in overeenstemming met de info voorhanden op de webpagina van Proximus (bv. Bizz Mobilus XL 35 GB en Belgie en 25 GB in EU en vanaf dan wordt de snelhedi beperkt)

→ Proximus zou best één en ander controleren en toelichting geven hieromtrent

En ja ook bv. bij Orange is bij mobiel “unlimited” een snelheidsbeperking vanaf XY GB (in België en EU)

→ misschien kan indien nodig Mobilus 5G Unlimited ook geldig op bv. 4G een mogelijk alternatief voor u bieden (onbeperkt* in België en 50 GB in EU, * normaal gebruik = 100 GB/maand)?

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben geen Proximus-medewerker maar probeer te begrijpen waar het probleem zich zou kunnen bevinden

Enige commentaar die je krijgt in de SMS, als je wil opzeggen dat kan gratis….

Dit is een wettelijk verplichting (ook op de factuur te vermelden 1 maand vooraf) en de inhoud van een sms is beperkt

https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/r-orphans/wettelijke-informatie.html

Toegegeven de van toepassing zijnde en de toekomstige wettelijke toelichting lijkt mij niet in overeenstemming met de info voorhanden op de webpagina van Proximus (bv. Bizz Mobilus XL 35 GB en Belgie en 25 GB in EU en vanaf dan wordt de snelhedi beperkt)

→ Proximus zou best één en ander controleren en toelichting geven hieromtrent

En ja ook bv. bij Orange is bij mobiel “unlimited” een snelheidsbeperking vanaf XY GB (in België en EU)

→ misschien kan indien nodig Mobilus 5G Unlimited ook geldig op bv. 4G een mogelijk alternatief voor u bieden (onbeperkt* in België en 50 GB in EU, * normaal gebruik = 100 GB/maand)?

 

 

Reageer