Beantwoord

Bizz Mobile XL

  • 17 August 2019
  • 6 reacties
  • 504 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Beste,

Kunt u volgende voor mij verduidelijken.

In de "MyProximus" App kan ik terugvinden dat ik 60 € extra zou verbruikt hebben onder surf limiet globaal roaming.
Hoe komt dit?
Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft:
  • Afgelopen weekend ben ik met een cruiseschip van Amsterdam naar Engeland geweest.
  • Echter had ik geen ontvangst en dus ook geen internet geheel de periode op het schip, alsook in Engeland, wat erg vervelend was!
Het is dan ook sterk overdreven om hier 60 € voor aan te rekenen, voor een dienst die niet eens deftig heeft gewerkt. Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Moest ik nog internet gehad hebben in het buitenland, zou ik nog zeggen van ja ok dit kan. Maar gewoon geen internet mogelijkheid maar wel 60 € aanrekenen … Daar ga ik natuurlijk niet voor betalen.
Hoe kan dit opgelost worden?

Verder merk ik op dat ik een Bizz Mobile XL Unlimited abonnement heb.
Echter blijkt dit abonnement niet zo ongelimiteerd zijn, zijnde 25 GB.
Dit is mij nooit gecommuniceerd tijdens het overstappen naar een nieuw abonnement, en dit is dan ook erg misleidend.
Na deze 25GB wordt zogezegd de snelheid gehalveerd.
Snelheid gehalveerd OK, daar zou ik nog mee kunnen leven, maar de realiteit is dat het gewoon niet mogelijk meer is om mijn apps en websites te bezoeken via 4G.
Dit is gewoon onbruikbaar, apps en websites blijven een eeuwigheid laden.
Zelfs iets simpel als instagram of facebook kan niet meer geladen worden.
In mijn ogen dan toch niet zo ongelimiteerd en eigenlijk een te duur abonnement voor wat het is dan.

Mijn GSMnummer = 0497 90 7* **

Ik ben al reeds jarenlang klant, en elke factuur is altijd tijdig voldaan.

Graag wordt ik hierover gecontacteerd hoe we dit kunnen oplossen.
  • De 60 € die extra aangerekend wordt?
  • Het abonnement bespreken + eventueel aanpassen aangezien het zo niet bruikbaar is.
mvg Steve.
icon

Beste antwoord door steve-bitstudio 22 August 2019, 09:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Louter ter info: pas maandag komt hier iemand langs van het Proximus forum team.

PS: Altijd opletten op een ship dat je geen verbinding maakt via satellieten want dat is een dure grap!
Reputatie 7
Badge +3
Beste steve-bitstudio, blijkbaar zijn er toch via satelliet verbindingen gemaakt. Er is een dossier opgemaakt voor nazicht, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Het dossiernummer staat in je profiel. Grt, Heidi
Reputatie 3
Badge +1
Beste Heidi,

Bedankt voor je reactie.
Ik wil jullie even laten weten dat er ondertussen telefonische contact is geweest en een voicemail ingesproken door de dossierbeheerder.
Er is mij een oplossing aangeboden.
Bedankt voor de vlotte werking.

Dit mag gesloten worden.
mvg Steve.
Werd je 60€ dan tenslotte gecrediteerd?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Martin,
Dat klopt de 60 € werd uitzonderlijk éénmalig gecrediteerd.
mvg Steve.
Hey Steve,
Bedankt voor de feedback.
Mvg, Martin