Vraag

Bizz mobile S toevoegen aan pack

  • 3 December 2019
  • 6 reacties
  • 399 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik wil een Bizz mobile S abonnement toevoegen aan mijn pack. Op de productpagina staat deze - net als de reguliere mobilus s - reeds weken geafficheerd aan een promo prijs van 1€ voor de eerste zes maanden. Als ik deze echter toevoeg aan mijn pack, wordt dat 10€ voor de eerste zes maand, als standalone echter. Ik heb dus recht op de versie aan 1€ gezien ik reeds een pack heb. Hoe lossen we dit op?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Cyrixke, ik laat je graag bellen door onze commerciële dienst, kun jij hiervoor klantgegevens toevoegen aan je profiel? Grt, Heidi

Reputatie 2
Badge +1

@HeidiE  gegevens zijn aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Een Bizz Mobile gsm-abonnement is niet compatibel met een residentieel pack. Jij hebt momenteel een Minimus, wat een residentieel pack is. Dus je gaat moeten kiezen voor een Mobilus S (Full Control) om deze promotie te kunnen krijgen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

Da’s een beetje vreemd, want als ik via my proximus op de link klik om een gsm abonnement aan mijn bestaand pack toe te voegen, kom ik altijd op de bizz mobile productenpagina terecht. Ik heb nu manueel een mobilus S pack aangevraagd aan 1 euro, maar blijkbaar moet je daarvoor opgebeld worden, wat binnen de 2 uur nu zou moeten gebeuren. Status quo, dus :)

Reputatie 2
Badge +1

Dit is intussen opgelost door Elke van de klantendienst Brugge, dikke pluim want het klonk niet zo eenvoudig ;)

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke  Dat is omdat jij een zakelijk klantennummer hebt met BTW-nummer. Toch heb je een residentieel pack, wat perfect mogelijk is als zakelijke klant. Elke heeft dit inderdaad netjes opgelost. Bij deze is het voor jou in orde gebracht. Groetjes, Antonella

Reageer