Vraag

Bizz club punten inruilen


Beste,
ik verkreeg gisteren een info-mail mbt de omschakeling van BizzClub naar Enjoy.
Ik kreeg ook de info dat ik nog TOT 30/11/19 mijn munten kan inruilen.
Ik heb nog wel wat punten staan, dus had ik deze graag ingeruild...MAAR dat blijkt niet meer mogelijk via My Proximus??

Kan u mij helpen AUB ?
Dank daarvoor.
Danny Cocquyt -- lidnr 244***************

15 reacties

Hey Danny
Je hebt effectief tijd tot 30/11 om de punten in te ruilen.
En normaal gezien zou je nog altijd toegang moeten hebben tot Club via MyProximus.
Kan je mij eventueel zeggen welke foutmelding je ontvangt als je via MyProximus wilt gaan?
Reputatie 7
Badge +1
Hag geen foutmelding in MyProximus maar kon maandag en dinsdag ook geen punten inwisselen. Nu is het overzicht weer beschikbaar.
Samantha :

in mijn mail : "wees gerust je huidige Bizz Club-punten gaan niet verloren. Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen. We begrijpen dat dit misschien onverwacht komt. Maar je hebt nog tijd om je resterende punten in te ruilen tot 30 november 2019. Check je saldo.
=> via deze link in die mail :
Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Rewards__/My-advantages__/overview?campaign=v1%3Demail
HTTP ERROR 404

via MyProximus lukt dat niet meer; via Mijn voordelen komt je automatisch bij Enjoy...
OF TOCH ??

Dank voor je hulp
danny cocquyt
Reputatie 7
Badge +3
Samantha :

in mijn mail : "wees gerust je huidige Bizz Club-punten gaan niet verloren. Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen. We begrijpen dat dit misschien onverwacht komt. Maar je hebt nog tijd om je resterende punten in te ruilen tot 30 november 2019. Check je saldo.
=> via deze link in die mail :
Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Rewards__/My-advantages__/overview?campaign=v1%3Demail
HTTP ERROR 404

via MyProximus lukt dat niet meer; via Mijn voordelen komt je automatisch bij Enjoy...
OF TOCH ??

Dank voor je hulp
danny cocquyt


Ik heb de link dat je doorstuurde net uitgeprobeerd en zo ingelogd via mijn MyProximus account. Ik kom wel gewoon op Mijn Premium Club pagina uit via Mijn voordelen.
Heb je al geprobeerd via een andere browser of je cookies en surfgeschiedenis al eens opgekuist?
Groetjes,
Antonella
Nogmaals poging ondernomen.
Dit is wat ik verkrijg nadat ik inlog :

Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevonden Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Rewards__/My-advantages__/overview?campaign=v1=email
HTTP ERROR 404

Hoe geraak ik aan mijn BizzClub punten en hoe kan ik ze inruilen AUB ?
Dank voor het eenduidig antwoord.
Danny Cocquyt.
Reputatie 7
Badge +3
mijnkinggeorge8077,
ik heb het doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor verder onderzoek.
Als we nieuws hebben, laten we dit ook weten.
groeten,
Tina
alvast bedankt en hopelijk tot gauw.
Reputatie 7
Badge +3
Dag mijnkingeorge8077,
Kan je even proberen om gewoon via www.proximus.be in te loggen op jouw MyProximus account of via de MyProximus app?
Bij Mijn voordelden onderaan de pagina zou je de punten nog moeten zien staan. Via de app is dit bij 'Meer'.
Groetjes,
Antonella
NEEN.

www.proximus.be => inloggen OK => MyProximus OK => Mijn voordelen NIET OK
Als ik Mijnvoordelen aanklik dan verschijnt er alleen maar info over Enjoy (zoals ik al aangaf). Er is NERGENS een vermelding naar mijn BizzClub punten, laat staan dat ik deze ergens kan inruilen ?

Aangezien mijn munten "ergens" vaststaan, moet ik deze toch kunnen inruilen ??
Graag uw hulp AUB

Danny Cocquyt
Reputatie 7
Badge +3
Beste Danny,

Ik heb uw vraag/probleem inj dit geval terug doorgegeven aan de bevoegde dienst voor verder onderzoek.

Zij zullen nadien ook zelf terug contact met u opnemen.

Excuses alvast voor het ongemak.

Gr, Joel M

beste

ik ontving een mail deze week om de bizz punten, geldig tot 30/11/19, om te ruilen.

dit lukt niet. ik ontvang telkens een error pagina.

graag dringend hulp

veerle

Reputatie 7
Badge +3

@0477263530 Kan je uw profielgegevens( naam, klantnr, gsmnr, emailadres login enz.)aanvullen.Dan laat ik het nakijken voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Beste @0477263530 , dossier is hiervoor al in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder contacteren. Grt, Heidi

Ik vind ook nergens (beide site en app geprobeerd) om je punten in te ruilen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_exchange/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club-en-enjoy/premium-club-punten/premium-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html

Telkens als ik op  Premium Club-punten inruilen druk wordt ik herverwezen naar dezelfde pagina…

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Zufen Yang ik heb dossier 43733071 opgemaakt voor nazicht en hulp door de bevoegde dienst. Grt, Heidi

 

Reageer