Vraag

Bizz Abonnement met smartphone Factuur gekregen, niemand van proximus weet daar iets over

  • 9 November 2018
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Op 5 November heb ik een Iphone met BIZ abonnement Besteld in de proximus online winkel.
Ik krijg de Bestelbevestiging op mijn email. Samen met de factuur.
In de email heb ik: "Status of your order" met een link die niet meer werkt.

"Delivery of equipment

Your order will be delivered for free between 08h and 17h at the address and date of your choice. You will receive an e-mail with the confirmed delivery timeslot."


Bij de bestelling had ik mijn bank nummer ingegeven, maar er was tot nu toe niets uit mijn bank gegaan. Op het factuur staat: Delivery at the address of your choice: Date: 06/11/2018

Ik had al tientallen keer naar Proximus gebeld over deze probleem, niemand weet daar iets over, en ze kunnen de bestelling niet terug vinden, ik woord de hele tijd doorgestuurd naar een andere persoon, andere nummer... Ik ben ook bij de proximus winkel gewest en ze stuurden mij terug naar de online support..

Nu weet ik niet zeker wat ik ermee moet doen... Ga ik deze nog krijgen? Is de bestelling bevestigd?
Ik heb deze snel nodig voor mijn bedrijf, maar niemand van proximus heeft zin om te helpen.

1 reactie

Ter info: in hun voorwaarden heb ik ergens gelezen dat de levering tot een maand kan duren.
Als er hier niemand van proximus reageert ook mss proberen door hen een Privébericht te sturen (klik hier) waar je ook de link naar je post hier kan meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/business-oplossingen-22/bizz-abonnement-met-smartphone-factuur-gekregen-niemand-van-proximus-weet-daar-iets-over-46014

Reageer