Vraag

Bijkomende locatie toevoegen aan abonnement


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Wij hebben momenteel een Bizz-all in abonnement op ons adres van de zaak.
Privé hebben wij internet bij Proximus en tv bij Telenet thuis. Ik zou echter dit privé mee op de zaak willen zetten omdat wij een bureau hebben op dit ander adres. Beide adressen liggen 5 km uit elkaar.
Dus oud abonnement privé : Proximus opzeggen als ook abonnement Telenet opzeggen.
Wat zijn hiervoor de opties want als professionele klant wordt ik ook sneller geholpen bij panne dan als particulier.
Heeft iemand goede/slechte ervaringen hiermee?

24 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en contactnummer geven? Dan laat ik je opbellen door een collega om de mogelijkheden te bespreken. Groetjes Freya
Reputatie 3
Badge +1
Referentie: R0000001100007GZ5G-1
Klantennummer: 611642718
Reputatie 3
Badge +1
Beste Freya, zie antwoord hiervoor. Heb ondertussen chat gehad met collega.
Kunt u dit verder opvolgen aub?
Want ondertussen hebben we twee werkbonnen (??)....
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Dit is doorgegeven aan de bevoegde dienst met dossiernummer 33837712.
Zij volgen alles op en gaan dan erna ook zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joël
Reputatie 3
Badge +1
Is het normaal dat er nog steeds geen datum voor de installatie vastgelegd is?
Kan dit dringend op zaterdag 4 mei?
Reputatie 7
Badge +3
Ik vraag de beheerder van dossier 33837712 om je dringend te contacteren. Grt, HeidiE
Reputatie 3
Badge +1
Referentie: R0000001100007GZ5G-1
Klantennummer: 611642718

Dank u
Reputatie 3
Badge +1
Nog steeds geen afspraak voor installatie, ik voel mij in de kou gezet als professioneel.
Er wordt steeds gepraat over een installatie op mijn hoofdadres, maar daar moet niets vervangen worden.
Wanneer worden we eindelijk in het NEDERLANDS gecontacteerd voor de installatie aub?????
Zopas een gesprek gehad met een "oud-installateur" die voor Proximus gewerkt, het zou te maken hebben dat ik op het installatieadres bij de Franstalige Brusselse afdeling terechtgekomen ben waar er lange wachttijden zijn.........
Heu, 1600 Sint-Pieters-Leeuw is nog steeds Vlaanderen??? Niet?
Is op de duur bijna drie weken wachten..............
Reputatie 3
Badge +1
Ik denk dat ik bij Telenet eens mijn licht ga opsteken en zien of ze onze abonnementen daar kunnen overnemen. Want bij Proximus draait het blijkbaar niet. Nu blijkt volgens de "commerciele dienst ??" dat wij ons abonnement bij Mobistar moeten opzeggen?????
Nooit of te nimmer bij Mobistar geweest.....
Men had me gewaarschuwd dat het in de soep ging draaien en spijtig genoeg is dit uitgekomen. Dus na drie weken wachten zullen we volgende week de mensen van Telenet moeten uitnodigen voor een gesprek om al onze abonnement over te nemen.
Mijn buur is als particulier nog dezelfde dag (!!!!!!!!!!!!) geholpen door Proximus. Wij krijgen enkel een formulier waarin we moeten aanduiden dat Proximus ons abonnementen van Mobistar moet overnemen???
KAFKA.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan,
Alvast de excuses hiervoor!
Ik heb meteen een dossier (34015843) opgemaakt voor onze technische dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en zo vlug mogelijk in orde brengen.
Mvg, Koen
Reputatie 3
Badge +1
👍🏾
Reputatie 3
Badge +1
ONdertussen inderdaad mail gekregen voor afspraak. Afspraak online vastgelegd. Maar wat blijkt nu???
Het gaat over iets heel anders. Wij hebben geen LASSER MONTEUR nodig, en ons voetpad moet ook niet open. Wij hebben al een lijn binnen. Dit blijft dus KAFKA.

Beste klant,

Wij bevestigen hierbij dat de lasser-technicus op dinsdag, 22 mei 2018 tussen 8u en 17u langs komt voor het binnenleiden van onze netwerk-kabel.

Ik denk er steeds meer over na om ergens anders te gaan kijken hoor........
Reputatie 3
Badge +1
En nu krijg ik mail dat ik overdracht moet goedkeuren van mijn oude operator naar mijn nieuwe operator?
Heu?
Ik ben bij Proximus, dus.................
Kafka?

Ik denk inderdaad dat ik alles ga annuleren, want op deze manier kan het echt niet meer.
Gewoon effe checken dat op ons privéadres een abonnement loopt van Proximus dat kan dus niet meer bij jullie diensten?
Ik ben niet bij Mobistar, man man man....
Reputatie 3
Badge +1
Dringend : kan ik iemand per mail/chat contacteren???????????
Want volgens de mail gaat het over lijnnummer 022681778 dat ik niet ken. Ons nummer is het nummer 023784213 dat moet overgenomen worden.
lukt het niet als je op "chat ons" klikt hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat er inderdaad een afspraak staat voor 22/05.
Dan zal er een technieker langskomen om alles in orde te brengen.
Nu kan het zijn dat er gewoon een koppeling moet gebeuren aan de straat.
Mvg, Koen
Reputatie 3
Badge +1
Koen kan ik weten dat het in de voormiddag is of in de namiddag, wij zijn zelfstandig en moeten dat een beetje kunnen regelen aub.
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl,

Dit betreft een afspraak met lassers. Dit kan enkel voorzien worden als een dagafspraak.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Beste, Ik heb geen lassers nodig !!! Spreken wij over hetzelfde werk aub?
Ik kan geen hele dag vrijmaken, graag een concrete afspraak aub. Men had me gewaarschuwd voor Kafka, en blijkbaar had die persoon gelijk.
Begrijpt dat dan niemand, wij hebben momenteel een Proximus internet maxi abonnement in privé. Dat wordt opgezegd en vervangen door een professioneel abonnement met internet en TV.
Waarom moeten er dan lassers komen? De lijnen liggen er al 25 jaar.
Graag een klaar en duidelijk antwoord, want anders annuleer ik alles en vraag ik een prijsofferte bij Telenet. Ik heb dit al een paar keer aangehaald, maar deze keer overweeg ik het serieus. Ben al tientallen jaren trouwe klant bij Belgacom/Proximus, maar nu voel ik mij als zelfstandige gewoon in de kou gezet.

Ik ben zelfstandig en kan geen hele dag wachten op Proximus op een stoeltje in mijn living thuis.

Graag een duidelijk antwoord aub? Waarom moeten er lassers komen?
Reputatie 3
Badge +1
Zopas via een formulier online bestelling geannuleerd.
Langs deze weg herhaal ik nogmaals dat ik deze bestelling annuleer.
Er wordt over verschillende zaken gecommuniceerd, men wil ons voetpad openbreken......
Ik ontvang een formulier waarbij ik mijn abonnement bij Mobistar moet opzeggen, ik ontvang een formulier waarbij er een onbestaand telefoonnumer overgenomen wordt, enz....
Ik heb nooit een abonnement bij Mobistar gehad en het over te nemen telefoonnummer is niet het onze.
Dus bestelling geannuleerd. Spijtig dat het zo moet lopen. Ik ben ontgoocheld. Waarom absoluut een voetpad willen openbreken en lassers sturen als de verbindingen er al 25 jaar zijn.
Reputatie 6
Badge +3
Dag JHL,
Het is soms noodzakelijk om de nieuwe technologie toe te passen om te koppelen aan de nieuwe mogelijkheden.
Mvg. Wilfried
Reputatie 3
Badge +1
Sorry, maar zo werkt het niet meer. Ik vraag een exact uur voor afspraak : kan niet. Ik wil niet dat het voetpad open moet. Sorry dat was allemaal niet vermeld. Als zelfstandige sta ik in de kou blijkbaar bij Proximus. Ik laat alles bij het oude en zoek wel een andere oplossing. Spijtig voor Proximus maar de manier van communiceren is er niet up-to-date.
De bestelling blijft geannuleerd.
Reputatie 7
Badge +3
beste,

ik zie geen openstaande orders. Het spijt me dat het zo gelopen is.

Vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 3
Badge +1
Beste, ik vind het ook spijtig. Na meer dan 25 jaar trouwe klant...............................

Reageer