Vraag

Abonnement wijzigen in 1,2,3,4, ...? Stappen. Hoe lang kan het duren.

  • 16 August 2018
  • 1 reactie
  • 395 Bekeken

"Beste proximus,

Na 1 één winkelbezoek, 1 maal telefoneren (met 20 min wachttijd), nog een winkelbezoek en een aparte, vriendelijke mail naar het proximus team zelf is het me beu.

Hoe moeilijk kan het zijn om van mijn abonnement de vaste lijn eruit te halen en de gsm nummer van mijn vrouw erin op te nemen. Zodat men een abonnement bekomt wat jullie zelf Minimus noemen.
Hieronder de mail:
Beste Proximus.

Eind juni ben ik een de Proximus winkel in Eeklo binnengestapt om een abonnementswijziging aan te vragen. Namelijk van Familus naar Minimus vanaf 1 juli (dit ging pas van kracht op maandag 2 juli). Hierbij zou gsm nummer xxx worden overgezet van het abonnement van De Wulf naar dit Minimus abonnement.
Dit had ik al eens eerder telefonisch aangevraagd en men ging mij hiervoor een mail sturen met het formulier dat door beide abonnementhouders moest worden getekend. Tevergeefs, dit heb ik nooit ontvangen, vandaar mijn bezoek in Eeklo.
Intussen hebben mevr. De Wulf en ik opnieuw elk een aparte factuur gekregen voor juli. Dit terwijl de totaalprijs voor één minimus abonnement goedkoper uitvalt.
Ik had de wijziging in juni nog niet doorgevoerd vanwege de achterblijvende mail en in juli dacht ik alles in orde te hebben met naar een proximus winkel te gaan. Het ondertekende formulier heb ik daar trouwens afgegeven.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gebracht.

Met vriendelijke groeten,
Jens Van Vynckt

Ik had dit gerust op het forum kunnen posten, maar doe zo'n dingen niet meteen."

Ik veronderstel dat dit formulier nog steeds zoek is. Dus als jullie me zelf zouden willen contacteren, dan ben ik bereid een nieuw te laten ondertekenen door mevrouw De Wulf en mezelf en jullie door te mailen.
Ik ben de onkunde in de proximus winkels zat en hoop dat door jullie toedoen het abonnement eindelijk eens is wat ik sinds bijna 3 maanden vraag.
Indien jullie voor september niks laten horen ben ik genoodzaakt over te stappen naar hoogst waarschijnlijk telenet. Iets duurder misschien, maar daar ik hoor is de service tenminste korter op de bal en duidelijker.
Tot die tijd betaal ik ook de factuur voor augustus van mevr. De Wulf niet. Welke ze eveneens al 3 maand moet doorsluizen naar mij.

Met vriendelijke groeten,
Jens Van Vynckt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jens, kan je ons via een privébericht de beide klantennummers even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Mvg, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer