Vraag

aan uit knop v4


Aan uit knop op afstandsbediening v4 werkt niet . Moet telkens aan de box gebeuren . 


11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Oei, ik dacht dat uw v4 twee jaar geleden al werd omgewisseld. Wachten op de proximusmedewerkers, maar ze hebben het ook warm hè. 

er zijn er inderdaad die nog altijd de v4 gebruiken, mss een aangekochte v4 decoder.

De decoder is al een tijd  omgewisseld geweest maar hebben nog steeds de oude afstandsbediening ...



Omgewisseld naar ander model en geen bijhorende afstandsbediening mee gekregen? Of had je terug een V4 ontvangen dan? Ik zeg niet dat een afstandsbediening van een V4 niet werkt op een nieuwere decoder model, maar iedere decoder heeft wel een ander model afstandbediening.
Kijk maar:

 

 

de oude afstandsbediening werkt op de nieuwe decoder , enkel de aan/uit gaat nu niet meer 

Dat weten we (post 1).
Maar heb je dan geen nieuwe afstandsbediening gekregen met de vervangende decoder? En welk  type is dat dan?

 

Als er geen bij was geleverd - of wel, en die bijhorende afstandsbediening werkt niet - moeten de PX medewerkers toch weten welke juiste afstandsbediening ze mogen opsturen? Bij een defect (bijv. een knop die niet reageert) worden de afstandsbediening normaal vervangen.

Reputatie 7
Badge +5

@bergske jr Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

Ok super ! Bedankt voor de snelle reacties!

Reputatie 7
Badge +5

@bergske jr Graag gedaan!

@bergske jr Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

 

Beste

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een V5 afstandsbediening, en de knop om de box aan te leggen, die normaal blauw oplicht, werkt niet meer. Heb al andere batterijen geprobeerd. Is defect. Moet steeds via de box aan en afzetten.  Heb ik ook recht op een nieuwe afstandsbediening?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +5

@WesV Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je een nieuwe op.

Reageer