V7 test


Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag iedereen!
Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.

Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.

Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉


@pcrispey 17627
@p
@Guy V

This topic has been closed for comments

184 reacties

Reputatie 1
We wachten vol ongeduld op de levering
Hij is onderweg naar mij
Reputatie 1
Geïnstalleerd 👍
Ook geĂŻnstalleerd.
Ging zeer vlot allemaal.
Beeld kwaliteit is zeer sterk verbeterd.
Android TV werkt prima. Nu war verder ontdekken.
Reputatie 1
Snelheid en beeldkwaliteit zijn inderdaad verbeterd .
enkel de tvgids vind ik niet overzichtelijk
ook de menu’s met instellingen hebben hele diepe menu’s je moet soms
ver doorklikken
om iets te wijzigen wat voor werkload aan vragen voor de helpdesk gaat zorgen.
de Bluetooth functie werkt niet perfect als je bijvoorbeeld ondertiteling wil aanzetten moet je echt richten op de decoder en dichtbij zitten
Heb je de nieuwe firmware vd afstandsbediening geinstalleerd? Geen probleem mee mijn zit zelfs achter de kast niet zichtbaar dus. De guide is even wennen de zender zou bovenaan moeten blijven staan of zichtbaar. Het aantal bruikbare apps moet ook wel omhoog in aantal.
Maar het toestel werkt bij mij stabiel. De behuizing wordt wel warm.
Reputatie 1
Nieuws firmware ?
Ja hoofdmenu gaan rechtsboven staat een belletje als daar een oranje bolletje staat is er een update beschikbaar
Reputatie 1
Ik heb alles gedaan wat ik kon
maar daar staat niks te wachten dus ik vermoed dat dit al gedaan is
Reputatie 1
Ok
ik denk weet je laat ik de afstandsbediening eens ontkoppelen en opnieuw koppelen 😏
dat eerste lukte
dat laatste dus niet meer 😬🙄
Das minder
Reputatie 1
Heel de modem gereset en dan lukte het wel opnieuw om te koppelen.
Komende dagen is testen of het beter is
Wanneer komt shadow ter beschikking in België en wat heb je van hardware nodig ?
Reputatie 7
Badge +4
Lukt alles voor iedereen? Zijn er dingen die jullie positief vinden? Dingen die jullie eerder negatief vinden?
Reputatie 7
Badge +4
Ik wou graag nog onderstaande melden. Als jullie met iets een probleem ondervinden, aarzel zeker niet om onderstaand webform in te vullen:

Klik hier

Zo kan ons team van productontwikkelaars en developers voluit werken om er een pareltje van te maken.

Alvast bedankt iedereen!
Reputatie 7
Badge +4
Heel de modem gereset en dan lukte het wel opnieuw om te koppelen.
Komende dagen is testen of het beter is

Heb je ondertussen nog problemen gehad met je afstandbediening ?
Ik heb al enkele keren de batterijen uit de afstands bediening moeten halen omdat de volume knop niet werkte. Andere functie toetsen op de afstands bediening werkte wel.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb al enkele keren de batterijen uit de afstands bediening moeten halen omdat de volume knop niet werkte. Andere functie toetsen op de afstands bediening werkte wel.
Bedankt voor de feedback ik neem deze mee, kan je ze ook door geven via het forumulier van charlotte of heb je dit al gedaan ? Klik hier
Reputatie 7
Badge +4
Momenteel is er een algemeen probleem op de V7 (begonnen om 6 uur)en kan je niet TV kijken. We proberen dit spoedig te herstellen. alvast onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is ondertussen opgelost. Je zal wel een reboot van de decoder moeten uitvoeren.
Reputatie 7
Badge +4
Hebben jullie ondertussen nog andere zaken op te merken over de nieuwe decoder of werkt het goed ?
Reputatie 7
Badge +4
@Jgmg Welkom als nieuwe tester voor de V7!
Dit is een stuk van het forum die strikt geheim is tot het testproject voorbij is.

Als je vragen of opmerkingen hebt, shoot 😉
Ik had al een replaytv+, maar deze is niet actief. Graag heractivatie. Is wel nog actief in my proximus.

verder eerste vaststellingen:
in de tv gids kan je met de fast forward toetsen niet verspringen naar de volgende dag
beeld is soms blokkerig en vreemde wittinten die zich lijken aan te passen
Heb deze nieuwe decoder aangeslote, alvast bedankt dat ik hem mag testen.

Instaleren is kinder spel , alles wijst zijn eigen uit
afstandbediening koppelen ging prima.

Geluid is prima
Menu structuur is prima

Maar , en dat is heel slecht punt , beeld kwaliteit is heel slecht , de witbalans is heel slecht , witte vlakken worden overbelichting, donkere delen , zijn te donker , dat je de ogen van de acteurs niet meer ziet , huid van de mensen hebben allemaal een witte schijn.

Hopelijk , wordt dit op gelost , anders ga ik mijn oude decoder terug instaleren .

Mvg Gunther
Reputatie 7
Badge +4
@Asfdsesc en @Gunther 1972 , jullie mogen jullie feedback hier in het privé topic doorgeven.
Zolang de piloot loopt over de V7, vragen we jullie vriendelijk niets publiek hierover te posten😉

Alvast bedankt!