Vraag

TV Replay / TV Replay+



Toon eerste bericht

50 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@evelienl Met herstarten bedoelt mijn collega gewoon even de decoder volledig uitschakelen door deze kort van stroom te onderbreken.
Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het hier is laten na kijken en voor ons systeem staat het actief als gratis tijdens de test. Had je mogelijk zelf eerst de try & buy geactiveerd? 

Reputatie 2
Badge

Ik heb Replay aan het proberen geweest tijdens de test maar werkte nooit elke keer kreeg ik de melding dat ik Replay nodig had . Dus erna naar replay gegaan en idd dan aan gevinkt er stond ook idd bij test . Een maand gratis dus ik had een vermoeden dat we niks moesten doenen dat het dus via onze test verder dan gratis zou verder gaan. Ik heb tijdens heel de testfase nog niet automatisch gratis geactiveerd zien staan ergens . Tenzij er iets moest gedaan worden maar ik dacht gewoon dus Replay activeren via het menu en klaar .

Reputatie 2
Badge

Is de testperiode stopgezet ? Ik heb plots geen replay+ meer...


Ik heb net hetzelfde voor . Ik heb net gechat met iemand van technische dienst en voor 11u gaan ze me terug bellen van de dienst . Het staat nog altijd op testfase op ons factuur dus . En we hebben geen email gekregen dat deze is beëindigd

Reputatie 2
Badge

Replay activeren werkt nog altijd niet geeft npg altijd een foutmelding …

Reputatie 2
Badge +1

Kan je die TV replay+ nog steeds gratis uitproberen of… ?

Reputatie 7
Badge +4

Replay activeren werkt nog altijd niet geeft npg altijd een foutmelding …

de replay functie zou nu voor je moeten actief staan

 

Reputatie 2

Ik heb net deze mail gekregen. Dus volgend mij niet meer gratis.

 

Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen Evelien! Lukt anders alles naar wens?

Ik weet niet goed waar het te plaatsen, hier of “live tv”: het doorspoelen bij bv tv replay of een opgenomen programma is niet zo handig.  Het is meestal een gok om op tijd op play te drukken.

 

Het is zeker geen onoverkomelijk probleem, maar toch iets om te bekijken denk ik.

Reputatie 7
Badge +3

@Sunspotter  De screenshot dat je doorstuurt, is niet de rekening, maar de bevestigingsbrief van de activatie van het product. Deze brief houdt geen rekening met speciale acties, zoals in dit geval de testperiode van de V7, en zal steeds de standaardprijs van een product weergeven. Ik heb gezien dat de korting wel toegepast zal worden en dat je dus niets zal moeten betalen voor de optie TV Replay+. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Ik wou net deze optie activeren via de decoder. Dat ging goed maar kreeg daarna direct een mail en sms dat ze de aanvraag niet konden uitvoeren wegens technische problemen. Er werd gevraag dat ik contact opnam met Proximus en dat heb ik ook gedaan. Volgens de medewerker moest ik het eens proberen via de MyProxmus app en daar was het wel gelukt. De technische dienst ging het bekijken ikv het piloot project. 

 

Reputatie 2
Badge

Dit krijg ik nu dus weer te zien alhoewel ik idd als tester het zou gratis moeten hebben is dat al van dag 1 dit bericht geweest. Dus daarom dat ik toen op die gratis test Replay had geklikt . Dat tot mijn verbazing dan de testfase voorbij was ik zou moeten gaan betalen . Maar voor dat beetje dat je er mee kunt en krijgt vind ik persoonlijk dat ze het er gerust gratis mogen bijgeven in je abonnement . Dus mijn vraag wordt dit voor ons testpanel zoals Proximus beloofde eindelijk gratis worden of gewoon zo laten . ? Voor mij hoeft het niet echt gebruik het weinig maar wil wel goed testen. Ga het weer aanvinken zoals je zegt rob en idd zien op de factuur eind de maand

Klopt het dat je niet meer kan doorspoelen in programma’s die je live aan het bekijken was, maar even gepauzeerd hebt (of toch niet zonder TV replay+) ?

 

Ik kan me vergissen, maar volgens mij was dat met m’n vorige decoder wel mogelijk.

Reputatie 1
Badge

Doorspoelen gaat bij mij met 30 sec vooruit per klik.

Reputatie 2
Badge

NOG STEEDS DEZELFDE MELDING IVM REPLAY ELKE KEER IK WIL SPOELEN OF TERUG ZIE . WEER DIEZELFDE VRAAG E' ANTWOORD JE HEBT REPLAY NODIG OM.DEZE TE ACTIVEREN BLA BLA . EN WEERAL DEZELFDE MELDING . ER IS EEN FOUT OPGETREDEN . ik krijg voor de rest niks meer info of waarom dit is en komt . ik heb alles al gedaan en geprobeerd met de decoder maar het blijft aanhouden . akkoord we moeten er niks om betalen maar hoe kan ok nu testen op alles als dit niet werkt 

@SamuelD : ik heb de decoder herstart via de knop achteraan het toestel. Daarna blijft het probleem zich voordoen:

  • Ik kijk live naar een uitzending
  • Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
  • Ik kijk daarna verder
  • Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”
Reputatie 7
Badge +4

Kunnen jullie nog eens testen?

Verder vind ik het een beetje onhandig dat wanneer je pauzeert via de Play / Pause knop op de afstandsbediening, automatisch de optie “uitzending herstarten” is geselecteerd. Als je dan per ongeluk op de centraal geplaatste “OK” toets duwt ipv op “Play / pause”, kan je van voor af aan beginnen kijken. Zonder TV Replay+ kan je dan natuurlijk niet meer doorspoelen naar het punt waar je al was.

Iets doet mij vermoeden dat deze interface er vooral op gericht is om klanten TV Replay+ aan te smeren :unamused:

@SamuelD : ik heb de decoder herstart via de knop achteraan het toestel. Daarna blijft het probleem zich voordoen:

  • Ik kijk live naar een uitzending
  • Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
  • Ik kijk daarna verder
  • Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”

Hey, 

ik heb dit ook voor gehad maar je moet echt de stroom onderbreken. Dus het stopcontact uittrekken en terug insteken, toen lukte het bij mij wel. Hopelijk lukt het groeten Evelien 

Reputatie 2
Badge

Wie van onze testers hebben ook verlies van het Replay+ . Staat niet actief gisteren eergisteren nog wel nu vragen ze om te betalen wie ondervindt het zelfde probleem ?

 

Mvg

Benny vdw

Reputatie 7
Badge +4

@Feignasse Als je een programma pauzeerd en daarna wil verder kijken zal het ook mogelijk zijn om door te spoelen. Als dat niet werkt zou ik je aanraden de decoder eens volledig te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken.

Reputatie 2

Ik kan het helaas niet controleren want ben op vakantie

Is de testperiode stopgezet ? Ik heb plots geen replay+ meer...

Reputatie 2
Badge

Zoals je ziet nog niets veranderd eraan . Lukt nog altijd niet om te activeren . Steeds zegt hij u hebt Replay+ nodig dus weeral op Replay klikken om dan weer dit scherm te krijgen . Heb al Reset en hard reset gedaan nogmaals en blijft hetzelfde

 

 

Mvg

Benny

Reageer