Vraag

Parental control

  • 23 October 2019
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemorgen iedereen,

 

Graag had ik onze testers gevraagd of zij op de V7 even hetvolgende willen proberen:

  • Instellingen: Alle ‘parent filters’ (-10 jaar, -12 jaar, -16 jaar, -18 jaar)
  • Kunnen jullie ons jullie feedback hierover doorgeven? (Wat vinden jullie goed? Wat niet?)
    • Blokkeer enkele zaken als test, om te deblokkeren kan je gewoon op ‘OK’ op drukken op een gelocked scherm en de PIN code invoeren, als je die niet hebt gewijzigd is deze standard 1234, deze lock wordt voor 10 minute opgegeven, tenzij je een film bekijkt, dan kan je de film wel volledig bekijken. 

Alvast bedankt! 


5 reacties

De functie is duidelijke en werkt snel bij mij onmiddellijk bij het inschakelen wordt dit actief. Verschillende instellingen getest tijdens de Hunger Games . In en uitgeschakeld geen problemen.

Het is een mooie optie ik zou er nog een tijds roooster aan toevoegen. Zodat je de functie kan inschakelen tijdens bepaalde uren .

Reputatie 1

Parent controle werkt perfect, heel duidelijk en werkt ook voor de opnames die je al hebt staan. 

Reputatie 2
Badge

Heb deze getest en werkt direct en snel op alle leeftijdsgroepen geprobeerd .

Heb deze ook getest op alle categorieën ervan en het werkt perfect hier .

 

Mvg

Benny vdw

Reputatie 7
Badge +4

Blij dit te horen! 

 

Reputatie 2
Badge +1

Heb dit ook getest en werkt perfect!

 

Wel heb ik nog ene opmerking in het abonnement menu.

Wanneer je naar de erotiek tegel gaat zie je ongeacht welke filter ingesteld een vrouw in ondergoed zijlings liggen.

Is het niet mogelijk dit wat meer “discreter” te tonen ?

Mijn dochter van 7 jaar is hier per ongeluk op gevallen, en dit zijn toch niet echt zaken die ze op deze leeftijd al moet zien vindt ik...

Reageer