Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 1986 Bekeken


Toon eerste bericht

92 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?


hi, ik neem nog even contact op met de betrokken dienst
ik hou je verder op de hoogte

Reputatie 1
Badge

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Ik ben aan het werk nu… ;-)

 

Vanavond zal hij aanstaan vanaf 18u normaal… ;-) 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?

De aflevering van 02/12 werkt niet, die van 04/12 ook niet…

 

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst.Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Reputatie 1
Badge

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 


Bent u nog op zoek naar een oplossing aub?

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Juist aangesloten en geprobeerd. Speelt perfect GOT.

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb het over de testdecoder.

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Lukt dit wel om deze af te spelen op de V6 decoder? 

Reputatie 1
Badge

Ja inderdaad zoals in de link staat uitgelegd.

Is zonet gebeurd maar helpt niks.

 

Reputatie 7
Badge +4

Ja inderdaad zoals in de link staat uitgelegd.

Reputatie 1
Badge

@pinophai  Ik kan je decoders van hieruit niet bereiken het zal dus nodig zijn om alle toestellen nog eens volledig te hersarten volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Wanneer je alles herstart hebt , kan je testen of je nog steeds dezelfde melding krijgt? 

U bedoelt dus ook bbox wifibridge en decoder herstarten?

 

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai  Ik kan je decoders van hieruit niet bereiken het zal dus nodig zijn om alle toestellen nog eens volledig te hersarten volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Wanneer je alles herstart hebt , kan je testen of je nog steeds dezelfde melding krijgt? 

Reputatie 1
Badge

@pinophai Is de decoder al volledig herstart geweest? Ik merk dat er meerdere opnames zijn van GOT , heb je deze melding bij alle opnames van GOT? Ik zie namelijk dat het opnames betreft van 2 verschillende zenders? 

Ik heb dit bij alle 3 de opnames van GOT seizoen 7, dus van CAZ . Decoder heb ik zonet 10 sec spanningsloos gezet en terug opgestart. Nog altijd zelfde foutmelding

Reputatie 7
Badge +4

@pinophai Is de decoder al volledig herstart geweest? Ik merk dat er meerdere opnames zijn van GOT , heb je deze melding bij alle opnames van GOT? Ik zie namelijk dat het opnames betreft van 2 verschillende zenders? 

Reputatie 1
Badge

Wordt er eigenlijk nog gezocht naar het probleem met mijn opnames van GOT? Ik hoor er weinig van.

Reputatie 1
Badge

GOT opnames nog altijd foutmelding P131

Reputatie 2
Badge

Ik kan nu 1opname niet zien de andere wel dus is het voor mij een verbetering alvast voor 1 opname maar gaan we niet zeuren maar wel als een melding geven toch.

andere kan ik ondertussen dus zien buiten 1 opname van die reeks alvast een verbetering dus .

 

Mvg

Benny

Reageer