Vraag

Opnames of VOD

  • 1 August 2019
  • 92 reacties
  • 2422 Bekeken


Toon eerste bericht

92 reacties

Reputatie 2

Ja maar bij de vorige versie bijvoorbeeld de decoder 5 ook zonder harde schijf had je de mogelijkheid om de opnames langer te bewaren. Die werden ook op een server opgeslagen.

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien de opnames op de server opgeslagen zijn kan je ze op een andere bij jou geregistreerde decoder ook zien.

De opnames blijven wel 60 dagen beschikbaar nadien worden ze auto. van de server verwijderd.

Vroeger had je een harde schijf op de decoder en waren de opnames onbeperkt beschikbaar. Echter als je een nieuwe decoder nodig had was je al de opnames kwijt.

 

Geert

Reputatie 1

@droopy_kat Je kan er altijd voor kiezen om een opname langer te bewaren, je dient dit wel zelf aan te passen. Zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Euh

De vraag ging over het langer bewaren op de V7 hetgeen naar wat ik lees dus onmogelijk is.

Voorlopig gebruik ik enkel de V7 decoder dus heb ik geen andere optie. 

De vraag was eerder: zal ik de opnames  dan nadien nog ergens kunnen terugvinden  of dien ik nu alsnog  beide decoders  moeten gebruiken om dit te kunnen. 

Reputatie 2

Ja die optie is er net niet bij de decoder v7.

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat Je kan er altijd voor kiezen om een opname langer te bewaren, je dient dit wel zelf aan te passen. Zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/opnemen/uw-opnames-langer-bewaren.html

Reputatie 1

Gaat er nog bekeken worden of opnames langer dan 60 dagen behouden kunnen blijven want op dit moment zie ik week na week mijn opnames verdwijnen van de decoder. Of kan ik die dan nog terugvinden op de V5 decoder moest ik deze terug aansluiten?

Ik heb in tegenstelling tot vele anderen weinig tijd om TV te kijken op dit moment:rolling_eyes:

Alvast bedankt voor het antwoord

Reputatie 7
Badge +4

@evelienl Momenteel is het nog niet mogelijk om rechtstreeks via de V7 decoder de movies en series (All Stars of All Stars & Sports) te activeren. Je kan dit wel doen via MyProximus.

Reputatie 1
Badge

Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.

Bij mij ging dit nochtans wel.

 

Hallo,

ik probeer al enkele dagen

via Home en abonnementen movies en series te openen maar krijg steeds foutmelding. Ik heb decoder al gereset en al eens van stroom onderbroken. Wat kan ik nog doen? 

Reputatie 7
Badge +4

Opnames kunnen inderdaad maar 60 dagen bewaard blijven. De opnames die op een andere decoder al langer bewaard zijn, kan je op dit moment nog niet bekijken op de V7.

Reputatie 2

Ik heb zondag de decoder geïnstalleerd. Dit ging zonder problemen. Er waren wel 2 updates voor de remote en eentje voor de decoder zelf. De opnames die we langer bewaren zijn nog niet zichtbaar op de V7. Dit is normaal gedrag?

Reputatie 7
Badge +4

@Instagreg De ontwikkeling is momenteel nog bezig , we zetten onze prioriteit vooral op de stabiliteit van de V7 , we kunnen dus momenteel niet zeggen wanneer er een oplossing komt. Alles gratis openstellen zal ook niet gebeuren.

Reputatie 2
Badge +1

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 


Momenteel is dit nog niet mogelijk.

We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert


Beste Geert,

 

Wanneer zal deze oplossing er komen ?

Is het misschien geen oplossing om tot wanneer er een oplossing is om alles gratis open te stellen voor de testers ?

 

Bij afspelen in mijn opnames foutmelding Po15, op de knop back gedrukt en bij tweede poging bleef het beeld stilstaan en bij derde poging na nogmaals op back gedrukt te hebben kan je de aflevering uiteindelijk afspelen.

Reputatie 1

Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).

Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.

Dat is hetzelfde probleem op de andere box, veel wissen van op andere tijdstippen opgenomen reeks van dezelfde aflevering. 

Wanneer ik een serie opneem word deze opgenomen op verschillende tijdstippen (herhalingen ?).

Zeer vervelend daar deze telkens moeten gewist worden.

Reputatie 7
Badge +3

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 


Momenteel is dit nog niet mogelijk.

We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert

Reputatie 1
Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

 

Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.

Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)

Reactie geven daar houden ze zich niet mee bezig.

Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

 

Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.

Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)

Reputatie 2
Badge +1

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 

Reputatie 1
Badge

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Bij mij ook sommige opnamen wel en andere niet

 

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Badge

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

Krijg je dit bij elke opname? Over welke opnames gaat het precies? 
Is de decoder al heropgestart?

Goedemorgen, ik krijg bij afspelen van de opnames van eclips tv, P131 foutmelding. Overige opnames werken goed.

 

Mvg 

Reageer