Vraag

Live TV & Zenders



Toon eerste bericht

68 reacties

Sinds de update zijn er enkele zenders verdwenen. Geef wel nog aan dat er opnames van series gebeuren. Maar kan ze niet meer bekijken. bv; Plattelands tv, eclips enz. 

Reputatie 1
Badge

Bij het starten van de V7 kom je automatisch in een menu waar je moet zoeken hoe je er uit geraakt. Dit is voor mij echt wel heel storend.

Reputatie 2
Badge +1

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Hallo Proximus ?

Is dit probleem bij jullie bekend ?

Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …

 

Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...

Heb je nog altijd dit probleem? 

Vergeet zeker niet zo een zaken te melden via het webformulier. Klik hier

Dit probleem is opgelost.…

Oo dit moment heb ik een ander probleem.

Bij live tv heb ik het beeld die kleurvervorming heeft.

Dit trekt precies op digitale storing…

dit probleem heb ik niet bij de YouTube app of opnames…

 

Eveneens heb ik dit niet bij de oude V6 decoder... 

Reputatie 2

Ik merk dat het beeld afwisselend een gele gloed heeft. Een herstart heeft niet geholpen. Ook merk ik dat er een serieuze vertraging is wat de zenders echt uitzenden en wat we op de decoder zien. Het is bijna 35 seconden. Link naar de video https://drive.google.com/file/d/1iAUhxNAvM1RYBHjimPKzD6tTH_74-XNP/view?usp=drivesdk

Reputatie 2
Badge

Heeft iedereen na de remote control update dat er op geen enkel kanaal tijdens zappen en op de zenderpost zelf staat .. (geen info beschikbaar).

Op alle kanalen voor de moment .

 

Mvg

Benny

Reputatie 2
Badge +1

Hello,

 

Sinds deze morgen lukt het niet om met de V7 decoder tv te kijken…

Steeds de melding dat de Proximus TV service niet beschikbaar is…

 

Zijn er problemen gekend momenteel ?

De Bbox is al eens herstart en nog steeds hetzelfde probleem…

 

Graag dringende feedback daar er zieken in huis zijn waarbij wat TV gewenst is…

 

Alvast bedankt!

Reputatie 2
Badge +1

Net opgevallen dat op Eleven Sports 3 het beeld na enkele seconden stil valt maar het geluid blijft voort spelen…

dit heb ik op geen enkele andere zender buiten deze …

 

Op de V6 heb ik dit niet... 

Reputatie 2
Badge +1

Ik merk dat het beeld afwisselend een gele gloed heeft. Een herstart heeft niet geholpen. Ook merk ik dat er een serieuze vertraging is wat de zenders echt uitzenden en wat we op de decoder zien. Het is bijna 35 seconden. Link naar de video https://drive.google.com/file/d/1iAUhxNAvM1RYBHjimPKzD6tTH_74-XNP/view?usp=drivesdk

Juist hetzelfde probleem hier...

Kan je de zenders al her nummeren met de V7 ?

Goedemorgen,

 

Gisteren ook problemen gehad. Beeld bleef stil staan om de 5 sec. Na allerlei pogingen van heropstarten tot nieuwe kabel toch besloten om nieuwe V7 op te sturen. Deze zou vandaag aankomen. 

Voorlopige oplossing is zet even je oude decoder terug deze zou nog moten werken. Althans hier toch.

Ook even vermelden dat ik zeer vriendelijk ben geholpen op het nr 080022800 

 

Mvg Franky

Reputatie 2
Badge

Vandaag problemen met de interval tijdens het zappen zit een tijdspan tussen vooraleer je info en beeld krijgt .ook prob met opname maar die heb ik op de juiste plaats gepost ervoor

Reputatie 2
Badge +1

Nergens beeld enkel draaiende cirkel.


Decoder reeds herstart ?

 

Reputatie 7
Badge +4

Mag ik jullie vragen om zeker het feedbackformulier in te vullen? Zo blijft ons technisch team op de hoogte van alle issues.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit doorgegeven naar de bevoegde diensten. We hebben het hier getest en in Brussel geeft het inderdaad hetzelfde probleem. In Antwerpen werkt het wel.  

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door. 

Het beeld en geluid loopt niet synchroon. Niet op YouTube, Netflix of op de gewone programma’s. Dat is erg vervelend. Opnieuw opstarten verhelpt het probleem niet...

Reputatie 2
Badge

In het menu kun je op het live tv geen items bekijken sinds gisteren al nog iemand problemen ermee.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het zelfde probleem ook op gemerkt op meerder zenders behalve VTM. Ik geef het hier door. 

We hebben er meerdere klachten over gekregen en het onderzoek is momenteel bezig ik hou jullie op de hoogte.

Reageer