Vraag

Live TV & Zenders



Toon eerste bericht

68 reacties

Reputatie 1
Badge

Blijft eigenlijk de tv=gids behouden zoals hij nu is...voor mij is dit een echte afknapper?

Kan er over deze vraag een poll gemaakt worden onder de testers?

Dit zou uiteraard niet de bedoeling mogen zijn, maar tijdens de testfase kunnen deze problemen zich voordoen. Best afwachten tot het einde van de tests vooraleer conclusies te trekken :wink:

Reputatie 7
Badge +4

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Hallo Proximus ?

Is dit probleem bij jullie bekend ?

Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …

 

Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...

Heb je nog altijd dit probleem? 

Vergeet zeker niet zo een zaken te melden via het webformulier. Klik hier

Reputatie 2
Badge +1

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?

Reputatie 7
Badge +4

@Macast84 Bedankt voor je workaround! Ik heb het alvast doorgegeven.

Na een half uurtje werkte alles terug.

Ik kon geen opnames bekijken. Ik kon wel ‘offline’ kijken, waardoor ik wel TV kon kijken maar niets meer.

Reputatie 1
Badge

Ik mis de mogelijkheid om zenders te sorteren. Komt deze functie er?

Reputatie 7
Badge +4

Je kan dit op de V7 enkel doen door favoriete zenders te selecteren. Deze zie je dan altijd als eerste in je tv-gids. 

Als je op een andere decoder de volgorde wijzigt, verandert die wel mee op de V7. 

Reputatie 1
Badge

Je kan dit op de V7 enkel doen door favoriete zenders te selecteren. Deze zie je dan altijd als eerste in je tv-gids. 

Als je op een andere decoder de volgorde wijzigt, verandert die wel mee op de V7. 


Dit heb ik dan ook gedaan op mijn oude decoder. TV gids gebruik ik bijna nooit wegens afgrijselijk onhandig en onoverzichtelijk.

Reputatie 2
Badge

Alvast mijn feedback over de V7.negatief en posetief

Aan zetten van de decoder zit ik toch comfortabel op een goei 15 a 20 sec staat tv en decoder aan .

Een knopje waar je rechtstreeks naar TV gaat zou handig zijn ipv elke keer een paar keer terug te klikken voor je terug op je kanaal staat we moeten elke keer weer op Back duwen of dezefde knop van het menu om terug te kunnen wat wel storend is

Wat me wel stoort is dat je op het live menu elke keer weer start ipv de laatse zender waar je stopte .

Het veranderen van zenders is ook met vertraging elke keer soms ook zap je en heb je geen info op de kanalen .

SUB vind ik heeft ook een aanpassing nodig elke keer moet ik het af zetten of je krijgt de 888 erop en dan ook nog 2x ondertitels 1 van de decoder en dan 1 van het kanaal zelf .

Handig zou zijn je klikt Sub keuze uit en hij onthoud u keuze op dat kanaal of op al die kanalen zodat je het opzet wanneer jezelf wilt

En audio taal daar waar je bij het vorige model de audiotaal kunt veranderen bij de kanalen die dIt geven lukt dit niet bij deze.

Pix menu vind ik wat te druk zelf door te grote vensters erop eigenlijk mag wat compacter maar alsnog idd overzichtelijk .

Apps mogen wat uitgebreid worden dit ook getest met ook simpel en ook met grapich gaming gaan goed .

 

Opstarten ondervind ik momenteel geen problemen mee .

Netflix en youtube starten mooier en snel op ook bij de vorige had ik er wel problemen regelmatig mee .

Remote cotrol update ging ook snel . Juist erna hadden we problemen met de kanaal info op alle zenders .

Doorspoelen per sec vind ik echt heel handig dat was voor mij het eerste grote plus.

Mijn geplande opnames van mijn vorige decoder lopen zelfs ook op deze niets moeten veranderen ervoor.

Beeld zelf is goed geen klachten hier nog geen storingen gekregen of clitch of blokjes tot nu toe prima beeld .

Ook heel tevreden over het heel compact model van de decoder zalig om eindelijk zo klein model en oogt toch mooi in huis te hebben werkt goed ook op 3 m afstand en staat achter mijn tv en ondervind geen problemen moet ook niet richten echt met de remote ik tik en hij zaptv.

 

Zover mijn feedback over de V7.

Mvg

Benny vdw

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Zappen gaat heel traag en meestal ook geen info bij de kanalen.

Komt er nog een mogelijkheid om herinneringen in te stellen?

Reputatie 1
Badge

De audio loopt niet echt synchroon.

Reputatie 1
Badge

De tv gids is echt ondermaats en praktisch gezien voor mij zo goed als onbruikbaar. Hopelijk gaat men terug naar de oude tv gids want anders wordt dit echt een afknapper. Nog iemand van dit gedacht?

Reputatie 2
Badge

Iemand nog zoveel problemen met zappen en naar menu's te gaan. Alles laad tergend lang heb al hard reset gedaan ook maar  kanaals 1 en 2 komen foutcodes op en de rest met zappen duurt heel lang sommige posten geven ook foutcodes en komen niet tevoorschijn

Reputatie 2
Badge

Ik vind hem net beter geworden .

Eens je het door hebt is het handiger en niet zo kris kras zoals het andere menu .

Ik vind het gemakkelijk dat je op deze manier kunt zappen meer overzicht zo op wat er aan het uitzenden is.

 

Reputatie 2
Badge

Idd Bruno dit zou een handige knop zijn .

Ik vind het ook vervelend dat je naar een menu moet om het uur te kunnen zien idd .

Reputatie 1
Badge

Beeld op alle zenders valt gedurig aan weg. Dit is niet om aan te zien. Webform is reeds doorgestuurd.

De layout van de vorige TV-gids was inderdaad beter. Daar had je in één oogopslag een overzicht van wat er bezig was op de verschillende zenders.

 

Verder vind ik dat zappen tussen zenders trager gaat dan bij de V5C die ik daarvoor had en dan bij de V5 bij m’n schoonouders. Bij deze vorige decoders krijg je zo goed als meteen de stream van het volgende kanaal te zien. Bij de v7 wordt er iedere keer een zwart tussenscherm met het logo van de zender getoond (en programma-info, al wordt er ook dikwijls “geen informatie” weergegeven, ipv de titel van het lopende programma).

Reputatie 1
Badge

De layout van de vorige TV-gids was inderdaad beter. Daar had je in één oogopslag een overzicht van wat er bezig was op de verschillende zenders.

 

Verder vind ik dat zappen tussen zenders trager gaat dan bij de V5C die ik daarvoor had en dan bij de V5 bij m’n schoonouders. Bij deze vorige decoders krijg je zo goed als meteen de stream van het volgende kanaal te zien. Bij de v7 wordt er iedere keer een zwart tussenscherm met het logo van de zender getoond (en programma-info, al wordt er ook dikwijls “geen informatie” weergegeven, ipv de titel van het lopende programma).

 

Overschakelen van zender gaat bij mij ook trager.

Heb je ook problemen met de audiosynchronisatie?

Reputatie 2
Badge

Ik had dit ook al vermeld idd dat er een kleine pauze zit tijdens het zappen .

Ik had ook even last met de nieuwe layout maar echt mee bezig geweest en moet toegeven voor mij is het handiger.

Ook het spoelen vind ik een verbetering je kunt nu per seconde spoelen wat ik persoonlijk handig vindt.

Maar daarvoor zijn we hier omdit te testen uiteraard het is wel idd aanpassen en dacht ook eerst nee dit is niet zo goed maar nu het gewoon te zijn is het handig vind ik .

In het home menu heb je wel dat als ik op films ga staan daar ook even wat tijd voor nodig is .

Reputatie 1
Badge

Kan je nog een herinnering instellen om naar een andere zender te switchen? Ik vind deze optie niet meer terug maar die is voor mij heel handig.

Reputatie 1
Badge

Het surround geluid komt er niet door. Ik heb al zitten spelen met de settings maar het lukt me niet.

Ik ben met een optische kabel verbonden naar mijn Philips HTB55. Vroeger met de v3 werkte dit wel.

Reputatie 2
Badge +1

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?


Hallo Proximus ?

Is dit probleem bij jullie bekend ?

Dit is echt vervelend om in de tv-gids en dergelijke te navigeren …

 

Tevens geraakt dit niet opgelost door een reset of dergelijke...

Reputatie 1
Badge

Sinds gisteren zijn er geen afbeeldingen meer te zien in de tv gids of opnamegids…

Is dit bij jullie ook ?

Bij mij alles ok

Reputatie 1
Badge

Nergens beeld enkel draaiende cirkel.

Reageer