Beantwoord

Status Testing Nieuwe V6 Decoder

  • 6 December 2017
  • 6 reacties
  • 562 Bekeken

Wat is de status van de testing van de nieuwe V6 decoder. Ik heb mij tijdens de zomer ingeschreven om de nieuwe decoder te te testen. Ging initieel starten begin augustus, nadien verschoven naar eind september. Sindsdien heb ik niet meer gehoord.

Dank voor de reply
icon

Beste antwoord door ThomasP 6 December 2017, 12:30

Bekijk origineel

6 reacties

Is nog zeker niet voor vandaag, zal pas volgend jaar ergens zijn .......
Maar mss kan iemand van Proximus meer details geven ?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, er is nog geen nieuwe datum voor externe testen. Op dit ogenblik zijn we nog interne testen aan het doen. Je wordt verder op de hoogte gehouden als er een nieuwe datum komt voor externe testen. Groetjes, Hadewych
Reputatie 7
Badge +6
Dit wordt van zeer dichtbij opgevolgd. Een test gebeurt altijd in meerdere fases natuurlijk en momenteel is de software (jammer genoeg) nog niet klaar om naar een groter testpubliek uit te rollen. Ik kan je verzekeren dat we hier hard aan werken. Momenteel kan ik je weinig zeggen over een nieuwe datum. Zodra deze bekend is, zal deze worden gecommuniceerd per mail naar alle ingeschreven testgebruikers.
Ik heb ergens in de media gelezen dat het wel nog enkele maanden zou duren.
Reputatie 7
Badge +6
Klinkt als wilde speculaties. 😉
Momenteel hebben we wel een nieuwe richtdatum voor ogen maar het is nog te vroeg om hierover al iets te zeggen. Onze ontwikkelaars zijn nog druk in de weer. We volgen dit nauw op en zullen, zodra we meer concreet nieuws hebben, dit communiceren.
Ok, we zijn in blijde verwachting 😉

Reageer