Over de decoder voor TV

  • 17 July 2017
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

De historie van de nieuwe decoder.
Jarenlang heb ik mijn decoders voor TV aangekocht - bij het huren betaald men jaarlijks een toestel, vandaar.
Vorig jaar kwam de melding dat de oude decoders niet meer gingen werken dat men een nieuw model moest huren.
Hiervoor kreeg ik minstens een drietal telefoontjes een drietal brieven, zelfs een aangetekend schrijven.
Telkens probeerde ik vriendelijk uit te leggen dat ik geen belangstelling had en dat men mij mocht contacteren zodra de decoders ook verkocht werden.
Uiteindelijk kwam Bpost aanbellen met een pakje (ik krijg veel pakjes) en wat bleek... twee decoders in de doos!
Ik heb de week daarop de nog mooi ingepakte toestellen afgezet op de toog van de Proximus winkel in Dendermonde... dat is dan in orde meneer, kreeg ik als antwoord.
Vandaag nam ik uiteindelijk het besluit om mijn TV abonnement op te zeggen, ik had nog enkele pogingen gedaan op via internet naar Proximus TV te kijken mat dat is gewoon een ramp - werkt niet. Zeker wanneer met Netflix gewend is.
Wat blijkt! Ik kreeg het vriendelijk verzoek om mijn twee decoders terug te sturen, 't is gratis meneer.
Ik krijg de boebels van die decoders!
De meneer van de Proximus winkel in Sint-Niklaas shopping zei dat hij daar niets kon aan doen en dat ik maar moest bellen naar de klantendienst (vriendelijk hoor, geen probleem).
Ik bel dus naar 080022800.
Antwoord: wacht tot de factuur komt (2 x 149€ plots is er een prijs bekend) en bel dan eens terug.
Ik wou het hier geween eens vertellen, wordt vervolgd.
Willem uit Moerzeke, al 45 jaar klant bij RTT en opvolgers.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag willemdd,

Heb je bij het binnenbrengen van de decoders een document van inlevering ontvangen?

Dan ontvang ik graag de gegevens die op dit document staan.

Anders mag je mij in privébericht klantgegevens bezorgen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Reageer