Opnames weg, toch melding maar 66% beschikbaar

  • 29 February 2016
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

Gaat over decoder V5. Gisterenavond ineens volledig zwart scherm. Geen beweging meer in te krijgen. Na een tijdje decoder afgezet en terug opgestart met als resultaat alle opnames visueel niet meer aanwezig. Hij zegt wel dat er nog maar 66% beschikbaar is wat ongeveer klopte met voorheen. Heb al meermaals decoder herstart en eenmaal een reset gedaan. Doch alles zonder resultaat.

7 reacties

Heb hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +6
Er is momenteel een algemene storing. Onze technische diensten zijn op de hoogte en werken aan het probleem. Dit is geen bijkomende bug van de NTE software, maar eerder een server probleem
https://twitter.com/proximus/status/704223789081563136

Groetjes,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
Koen, heeft te maken met het feit dat het vandaag 29/2 is, een schrikkeldag. Zou om middernacht dus automatisch opgelost moeten zijn.
Dan kan ik dus deze avond nog geen opgenomen programma's zien mmm? En iets nieuw opnemen?
Reputatie 7
Badge +3
Als je het opneemt vlak voor de uitzending dan lukt het wel. Hier is het met 2 programma's gelukt.
Ik vraag me eigenlijk af of je niet met TV Replay toch je programma's kan zien. Ik heb geen TVReplay, dus ik kan het niet testen.
TV Replay heeft totaal niks met opnames te maken dus dit zal wel werken.

Heb net vernomen dat het na middernacht zal opgelost zijn.
Mvg,
Andy

Reageer