Klacht oplossen probleem internet security

  • 3 October 2017
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Sinds 2013 hebben wij bij Proximus een Bizz pack internet + telefonie. Bij het afsluiten van dit contract, kregen wij 4 x 3 licenties (=12) van Norton Internet security. Vorige week ben ik een simkaart gaan omruilen en daarbij kreeg de verkoopster de melding dat één van de 4 licenties werd afgesloten. Zij verzekerde mij dat dit enkel een licentie op 1 pc/laptop was en aangezien wij ze niet alle 12 gebruiken, heb ik dit dan ook doorgevoerd. Ik had niet veel tijd om hier nog uren te wachten voor een oplossing. Bij thuiskomst merkte ik op dat al onze licenties verdwenen zijn. Bij het opvragen van de licentie codes in myproximus vind ik nu maar 1 x 3 terug in plaats van de 4 x 3 licenties. Na een half uur 5 medewerkers van proximus aan de lijn te krijgen die telkens van niets wisten, werd er plots het contact verbroken. Bij het terugbellen is me nu een nieuwe licentie voor 5 pc's aangeboden, omdat ze het oude niet kunnen terugkeren. De medewerkster verzekerde mij dat deze gratis zal zijn, maar ik vrees een beetje dat ik volgende maand nogmaals ga kunnen bellen.
Ondertussen krijg ik de melding dat de nieuwe licentie geactiveerd is, maar als ik op deze link klik, krijg ik de melding dat er geen licentie actief is. Ik probeer via deze weg een oplossing te vinden, want op myproximus kan ik wel een status van klachten opvragen, maar geen klacht indienen.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hey svanbael, voor al je Norton vragen raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site. Je zal snel antwoord krijgen van ons Norton-tream.

Druk op deze link :

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Selecteer "ik ben al klant" , dan druk je op "ik ken mijn telefoonnummer", voer je telefoonnummer in en druk op OK.

Kies vervolgens "Ik heb een technische vraag", dan selecteer je "Hoe gebruik ik mijn product"

en dan kies je "Norton".

Vul de velden in en je zal snel feedback ontvangen.

Mvg,

Andy

Reageer