Beantwoord

Geen toegang tot facturen via MyProximus

  • 22 February 2017
  • 4 reacties
  • 817 Bekeken

Beste,

Ik heb reeds contact gehad met de MyProximus service desk omdat ik geen toegang heb tot mijn facturen. Mijn MyProximus profiel werd toen volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt, zonder resultaat. Er zou verder naar gekeken worden omdat ze het niet direct konden oplossen.
Ik moest toen ook vast stellen dat de naam op mijn nummer veranderd is geweest naar de naam van mijn vrouw zonder dat wij daar specifiek naar gevraagd hebben.
Ik wacht ondertussen al een maand op een antwoord. Er was sprake van IT interventie IM7189548.
Omdat ik enkel via sms melding kreeg van mijn facturen en niet via mail zou die instelling toen ook aangepast zijn, maar ik moet nu vast stellen dat dit weer niet het geval is. Ik krijg alleen een sms. Ik heb daar bovenop nog een sms gekregen dat de sms notificatie niet meer zal verstuurd worden. Hoe moet ik dan weten dat er een factuur is en of deze wel correct is? Hoe kan ik mijn factuur nu inboeken in mijn boekhouding?
Zo lang ik mijn facturen niet kan inkijken zodat ik op zen minst weet waarvoor ik betaal, betaal ik niets meer. Ik betaal steeds op tijd en wordt niet geholpen met mijn probleem.
Als dit niet kan opgelost worden, zal ik mij genoodzaakt zien om naar een andere provider te gaan.

Gelieve dit asap op te lossen.

Een zeer ontevreden klant.
icon

Beste antwoord door tina.b 27 February 2017, 08:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Excuses. We gaan nakijken hoe ver het staat met de oplossing van de IT-interventie. Er wordt alvast een duplicaat van de laatste factuur per post verzonden.

Vriendelijke groeten

Tina
Beste,

Ik zie dat het admistration portal weer is geactiveerd voor mijn account. In het verleden is dat al eens geactiveerd. Toen is gebleken dat ik daar mijn facturen ook niet kan raadplegen. Dit is nu weer het geval.
Ik heb maar 1 nummer met het goedkoopste Bizz Smart abonnement. Ik snap niet dat het zo moeilijk is om mij toegang te geven tot mijn facturen. Ik heb in het verleden nog toegang gehad. Sinds mijn abonnement door een fout bij Proximus op de naam van mijn vrouw is gezet kan ik er niet meer aan.

Mvg,

Wim Boehme
Reputatie 7
Badge +4
Dag WimB2,

Ik heb alvast een dossier (41712638) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We contacteren je zeker nog voor de oplossing.

Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten

Koen
Beste Koen,

Het probleem zou gisteren opgelost zijn. We hebben telefonisch contact gehad met een zekere Kathy.
Op dit moment zie ik nog geen verschil, maar ik zou het maar met de volgende factuur kunnen zien.

Mvg,

Wim.

Reageer