Beantwoord

Einde raad, nummeroverdracht

  • 8 October 2016
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Ik ben overgestapt van Scarlet naar Proximus omdat ik een professionelere dienstverlening wenste (vaste telefoon + internet).
Aanvraag op 5 sept, activatie zou op 12 sept zijn. Helaas niets. Elke dag naar 0800 nummer gebeld tot eindelijk op 20 sept een zeer kundige en behulpzame dame doorhad dat er iets fout was met de nummeroverdracht. Tijdelijk ander nummer gegeven en ik had een uur later internet. Met dank.
We zijn nu een maand verder en ik heb mijn oorspronkelijk telefoonnummer nog niet terug. Ik bel nu elke week, maar dat helpt helaas niets. Men zegt steeds dat alle formaliteiten in orde zijn, maar toch komt het niet in orde.
Volgens het BIPT moet zo'n overdracht op 24 uur geregeld zijn. Elke dag vertraging geeft recht op schadevergoeding. Dat begint dus aan te tikken...
Bovendien vind ik het ook nogal vreemd dat ik voor internet bij Scarlet een snelheid van 60mb/s had en nu met moeite 30... Maar dat komt wellicht nog in orde.
Dat allemaal was dus niet de bedoeling van mij overstap.
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik nog kan doen om hier schot in te krijgen...Maar terug naar Scarlet? :(:?
icon

Beste antwoord door HeidiE 10 October 2016, 11:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste azimuth,

Da's inderdaad vervelend!

Kun je mij klantgegevens en het telefoonnummer in kwestie bezorgen voor nazicht?

Dit mag uiteraard ook via een privébericht.

Groetjes,

HeidiE
Dank je voor de reactie. Geen idee hoe een privé-bericht te verzenden, zie daar geen voorzieningen voor...
Gegevens: 09 223 60 88, klant 482890933 case 28144896
Reputatie 7
Badge +3
Ik merk dat dossier 28144896 hiervoor in behandeling is, ik vraag de dossierbeheerder om je te contacteren!
Er is eindelijk beweging in de zaak gekomen. Thanks.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is fijn om te horen dat het in orde gaat komen.Mvg, Joël

Reageer