Beantwoord

Decoder kapot

  • 29 September 2017
  • 9 reacties
  • 3614 Bekeken

gisterenavond plots geen tv meer. kan gebeuren, ik ben het daar volledig mee eens.

support telefonisch gecontacteerd rond 18.30u en 3 uur later na allerhande tests te doen, werd beslist om mij een nieuwe decoder te bezorgen.

wat ik heel jammer vind is dat alles wat opgenomen werd, verloren zal gaan. en wat nog erger is, is dat het 2 dagen duurt vooraleer ik een nieuwe decoder kan gaan halen. waarom niet vandaag één afhalen in een proximuswinkel? neen, blijkbaar wordt die opgestuurd naar een afhaalpunt naar keuze.

wij betalen correct, ik verwacht dan ook een goede en snelle service!
icon

Beste antwoord door jourik 4 October 2017, 13:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jourik, kan ik je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen? Graag deze sturen naar: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Ik meet in elk geval nog signaal uit op je bbox. Hoe is je decoder verbonden met de bbox? Heb je de apparaten al eens herstart?
Reputatie 5
Badge +3
Vroeger kon men inderdaad decoder omruilen in de winkel...
Decoder stuk? Ofwel is het de voeding, of een defect in het apparaat, brand er nog een lampje op de display?
Over welk type gaat het?
Als er nog iets oplicht op de display zou ik inderdaad eerst alles resetten, modem, (draadloze plc adapters, bridge) en tenslotte nadat al deze apparatuur terug is opgestart dan pas de decoder.
Info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/support/televisie.html

mvg
Ik denk dat UPS al lang onderweg is 😉
gisterenavond een technieker van proximus op bezoek geweest bij ons.

terug tv 🙂 terug internet :)

er werd nog een nieuwe modem geïnstalleerd en ipv die witte bakjes (die geven een verkeerd signaal door) werden vervangen door een wifi-bakje.
Reputatie 5
Badge +4
Dag jourik,

Dat is goed nieuws. Blij dat alles terug gaat.

Mvg,

Andy
Donderdag rond 14u30 geen tv en internet , gebeld naar klantendienst , alles eerst getest de lijn enzovoort , dus geen probleem , plots zegt ze we hebben nog klanten die gebeld hebben dat ze geen tv hebben ,er is technisch fout .ik vroeg dan over de hele lijn ? Ant. Ja,
Mijn broer woont 500 meters van mij, heb gebeld. heb je TV , JA
Ik vond dat raar dan op Mn iPhone test gedaan op Proximus en daar vond ik het antwoordt.

Momenteel ondervindt uw verbinding hinder van onderhoudswerkzaamheden aan ons netwerk.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken u voor uw geduld.
Probeer de test later opnieuw.

Ik blijf dit een klantonvriendelijke manier vinden.
Een factuur van Proximus zat ook in de brievenbus. Maar dat is simpel: geen internet, dus geen interetbankieren en dus geen betaling
Dus heel de dag geen Tv en internet , ik vind dat niet kunnen ; ze mogen toch een vergoeding geven.
dat kan inderdaad hoor, onlangs had mijn pa ook geen TV en internet en op de 0800 22 800 was het antwoord na invoeren van zijn TF-nummer het antwoord : "er zijn storingen in uw regio ........ en de gebuur juist naast hem had wel TV en Internet.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Patty!

Kan je even via privébericht je klantgegevens nakijken, ik kijk het graag voor je na!

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy

Reageer