Vraag

Zeer trage Pickx


Reputatie 2
Badge
Nadat we maandenlang probleemloos Stevie keken op de Ipad probeer ik sinds enkele weken naar Proximus TV te kijken. Samengevat een ramp ! Traag , Traag , traag ... Het inladen van de programma's alleen al duurt minuten. ROB tv kan ik niet casten met Chromecast. Probeerde net 3 uur lang te chatten met de helpdesck. Verder dan de app opnieuw inladen geraakten we niet . De chat viel weg. Kortom proximus voor welke service betaal ik eigenlijk want zo kan ik echty niet blijven kijken

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi wimmer, heb je hiervoor ook al even de app geherinstalleerd ?
Reputatie 2
Badge
Ja hoor al 2 keer en neen mijn probleem werd niet opgelost dus liken ......
Reputatie 2
Badge
Ondertussen zijn we even ver : het inladen van de TV gids duurt eindeloos lang en ROM casten met chromecast blijft onmogelijk ik probeerde gisteren met een chat maar verder dzan een vraag of dit alleen via wifi een probleem is ( weet ik niet , zoveel vrij mobiel netwerk heb ik niet om zo lang te wachten) geraakte ik dus niet. Aub graag een oplossing ( en niet opnieuw de app herinstalleren want ook op de GSM is het probleem identiek)
TUI: Ik heb nog eens geprobeerd om te chrome-casten en dit lukt bij mij toch nog altijd
Reputatie 2
Badge
ook rob ?
Reputatie 2
Badge
bij mij lukt chromecasten ook hoor ( behalve ROB dan) maar het inladen van de TV gids duurt erg lang
Heb je dit probleem op je smartphone dan ook op 4G als op de WiFi? Welke smartphone en welke iPad gebruik je?
Reputatie 2
Badge
Ja hoor ook met 4 G identieke problemen op Huawei P10 Lite
IPad mini2 met recentste software 12.3.1
Reputatie 2
Badge
Ik vermoed nog fouten in de App : wanneer je op een bepaald ogenblik een live programma kiest en je blijft op dezelfde zender kijken naar het volgende programma kan je het casten niet stopzetten.
De App blijft hangen op het oorspronkelijk gekozen programma. Het enige wat je kan doen is een nieuwe Pickx openen, een programma selecteren , casten en dan terug loskoppelen..
Nogal omslachtig neen ?
Ter info: Als ik YouTube cast met mijn iPad heb ik dit af en toe ook voor dat het casten niet wil stoppen, maar waar het probleem zich dan juist voordoet weet ik echter ook niet!