Vraag

Werkt er misschien 1 competente persoon op de dienst facturatie?

  • 13 August 2019
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Op 25 januari stuurt Proximus mij een factuur op mijn privénaam, met het BTW nummer van mijn bedrijf. Na al meer dan 10 jaar de correcte facturen te sturen, lukt dat nu opeens niet meer omdat men van Billing Systeem verandert. Ik bel meerdere keren en krijg de meest onprofessionele mensen aan de lijn. Uitspraken als, "daar kunnen we niets meer aan veranderen", worden gedaan. Beloftes dat het gecorrigeerd zal worden ook, zonder gevolg. Ik heb ondertussen al een 10-tal telefoontjes hiervoor gedaan. Nu 7 maanden later blijkt dat men op de dienst facturatie het systeem factuur/creditnota duidelijk niet begrijpt. Tot hiertoe ontvangen:
Foute factuur op mijn privénaam met BTW nummer van mijn bedrijf op 25/1/2019 voor 19,75 BTW in - hiervoor wil ik graag een creditnota.
Correctie factuur op mijn bedrijf met een creditnota op mijn bedrijf op 13/3/2019 voor 19,75 BTW in - wel dat is dan een nul-operatie en mijn vraag blijft status quo
Correctie factuur op mijn bedrijf met een creditnota op mijn bedrijf op 29/5/2019 voor 28,28 BTW in- wel dat is dan opnieuw een nul-operatie die zelfs niets te maken heeft met de foute factuur van 25/1 en daarmee mijn vraag blijft opnieuw status quo
Correctie factuur op mijn bedrijf met een creditnota op mijn bedrijf op 31/7/2019 voor 19,75 BTW in - wel dat is dan nog steeds dezelfde nul-operatie en mijn vraag blijft nog steeds status quo

Welke ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen?


Vinden jullie dat normaal zo? Een simpele rechtzetting van jullie eigen fout? Ik heb al meer dan 10 keer gebeld nu? Dat ik hier mijn tijd en energie moet insteken?
Woorden als a...…… en i...… enz zijn hier zeker op zijn plaats. Maar we moeten beleefd blijven hè. Vinden jullie het beleefd om een simpele facturatieklacht op deze manier NIET te behandelen.
FIX IT

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Chanty_Antwerp, we hebben ook je mail goed ontvangen en dossier 42640907 is intussen opgemaakt. De dossierbeheerder kijkt dit momenteel na en zal je verder contacteren. Grt, Heidi

Reageer