Skip to main content
Kan niet deelnemen aan de wedstrijden.Ben wel ingelogd maar kan de vragen niet zien.Niet met Internet explorer en niet met Edge.
is dit zowel via de myproximus-app alsook via de web versie http://myproximus.be



PS: morgen pas komt het Proximus team terug langs op het forum.
Is op laptop : myproximus.be

De vragen zijn dus niet zichtbaar.




staat je browser op zoom van 100% ingesteld
Ja, hiervoor nooit problemen gehad,nu pas een paar dagen geleden begonnen.
ik zou zeggen ik ga het eens proberen maar ik vind die wedstrijd niet meer terug op myproximus, die wedstrijd is al voorbij dan zeker.
mss eens ook met een ander browser proberen of je dit dan ook voor hebt.
mss eens ook met een ander browser proberen of je dit dan ook voor hebt.

met Edge en Internet explorer geprobeerd,zonder resultaat.
heb je de link nog naar deze pagina, dan kan ik eens proberen met verschillende browsers wat het bij mij geeft.
heb je de link nog naar deze pagina, dan kan ik eens proberen met verschillende browsers wat het bij mij geeft.

https://www.proximus.be/pickx/nl/1969931/win-een-gezinsticket-voor-het-studio-100-zomerfestival-op-31-augustus-in-domein-de-schorre-in-boom



https://www.proximus.be/pickx/nl/1969883/win-een-lunchbox-en-een-vriendenboek-van-je-favoriete-helden-dankzij-studio-100-tv
bij mij is dit toch goed leesbaar bv in Browser EDGE

Heb zowel met zoom 100% als met zoom 120% geprobeerd.








bij mij is dit toch goed leesbaar bv in Browser EDGE

Heb zowel met zoom 100% als met zoom 120% geprobeerd.









Dat krijg ik ook te zien ,maar de vragen ontbreken,daar gaat het eigenlijk over.Ik kan dus niet deelnemen aan de wedstrijden.
Oei, sorry ik heb het verkeerd geïnterpreteerd.

Ik heb het nog eens bekeken in Edge en ik kan de vragen inderdaad wel zien en op de antwoorden klikken om dan naar de volgend vraag te gaan enz....



Heb je de mogelijkheid om eens op een ander toestel te proberen om deze linken te volgen naar deze wedstrijden bv op een smartphone of tablet...



Of anders op je laptop ook nog eens proberen met de Firefox browser of die van google...



of je zou edge ook eens kunnen resetten

( zoeken met google met de zoekterm : >

Edge opnieuw instellen

)