Beantwoord

Waarom worden sommige posts aangeduid als "submitted and published after review moderators"?

  • 4 September 2019
  • 4 reacties
  • 23 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Zie hierboven en bijkomend ze verschijnen bij mijn weten nadien ook niet...
Concreet lijkt mij er bv. een probleem te zijn met zaken die betrekking hebben op "diensten van/door derden" en de verwijzing naar de - ook voor telecomoperatoren - toepasselijke wetgeving hieromtrent

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&table_name=wet&cn=2018121227

bv. pmconnect - livefootball - demongames ….
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 September 2019, 08:17

Bekijk origineel

4 reacties

Ik zie inderdaad dat er vele posts van jou als "spam" worden aangemerkt, omwille van die bepaalde keywords. Ik geef ze even vrij en vraag even na wat er hier kan aan gedaan worden.
Ik heb dit ook al verschillende malen voorgehad maar na een tijd is dat dan allemaal weer in orde, daarom heb ik dit ook nog niet gemeld.
Reputatie 7
Badge +4
ok thanks (ze hoeven niet allemaal meer te voorschijn te komen, sommige zijn herhalingen/pogingen om te zien "waar de klepel hangt" (het link/keyword probleem zich stelde)
op het zelfde moment van deze melding wordt het bericht ook niet verstuurt alleen als ik een tijd later probeer lukt het weer.

Reageer