Beantwoord

VIER ondertitels

  • 24 September 2018
  • 11 reacties
  • 772 Bekeken

Bij VIER blijft de tekst zichtbaar "Beste Teletekst gebruiker,Vanaf nu zijn onze diensten beperkt tot...." als we de ondertitels activeren?Verdwijnt niet van het scherm.Alleen bij de zender VIER?
icon

Beste antwoord door SamuelD 26 September 2018, 10:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er was indedaad een probleem met teletekst op VIER HD, dit is ondertussen opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem van de pop-up is verdwenen maar ik krijg niet het volledige programma (Gert Late Night) ondertiteling...of is dit normaal ?
Is dat bij 1 specifieke aflevering dat je dit voorhebt (welke ?) of bij meerdere afleveringen ?
Reputatie 2
Ook al een week geleden vastgesteld bij mijn opgenomen programma's op 4 ( bv huizenjagers). Telkens een gedeelte van de teletekst niet zichtbaar. Zeer vervelend.
Het probleem van de pop-up is verdwenen maar ik krijg niet het volledige programma (Gert Late Night) ondertiteling...of is dit normaal ?
Ik heb dit enkel vast kunnen stellen bij de laatste aflevering van gisteren. We gaan even afwachten voorlopig en een paar programma's opnemen van VIER. Mocht het probleem van de ondertiteling zich nog voordoen zal ik terug contact opnemen.
zelfde probleem hier. Bericht gaat maar niet weg, zeer vervelend. Enkel op VIER
Reputatie 3
Badge +1
Ook hier dezelfde vaststelling en enkel op 4.
Sedert een paar dagen duikt het probleem van hierboven terug op. Moeten we de box heropstarten ?
Dit mag je sowieso al proberen en als het geen oplossing biedt dan kunnen de Proximus medewerkers je morgen verder helpen ook.
Reputatie 7
Badge +4
Freddy,

Ondervind je nog problemen?
Ik zal dit pas weten nadat ik het programma - Gert Late Night - heb opgenomen en later bekijk. Ik hou je op de hoogte. Ik heb het probleem niet als ik rechtstreeks de programma's bekijk op Vier.

Reageer