Vraag

Verdwenen opnames voor de zoveelste keer in 3 maanden

  • 5 March 2019
  • 8 reacties
  • 245 Bekeken

Ongeveer om de 2 weken worden mijn opnames verdwenen vb als ik er 20 tal heb blijft er maar nog 3 of 4 over en da telkens om de 2 weken sinds 3 maanden. Ik heb een decoder V6.

8 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste
Probeer eens het volgende
Ga naar menu-instellingen-mijn voorkeur-opnames-aantal te behouden afleveringen -
keuze tussen 5,10,20 of alle dan bevestigen.
Groetjes
Bij mij staat die ook op 20 maar wel raar als je aan 20 komt dat er dan maar 3 of 4 meer over hebt, normaal worden er maar het een aantal gewist naar mate er nieuwe episodes opgenomen worden?
Wat ik zou in dit geval zou proberen is de modem en decoder heropstarten als volgt:
decoder stroomloos zetten en dan de bbox 5 sec stroomloos om dan terug te laten opstarten en te wachten tot de dsl controle lampje continu blijft branden en dan pas de bbox terug onder spanning zetten.
Je kan eventueel dan nog de decoder resetten°, zodoende heb je zelf alles geprobeerd wat maar zelf kunt proberen, enfin aan u de keuze…
° decoder resetten
Reputatie 2
Badge
Beste
Hier staat het op alle nog nooit problemen gehad
Groetjes
ja akkoord, ik heb op 20 ook nog nooit dit probleem gehad dat er dan nog maar ineens 3 of 4 over blijven dus is de vraag waarom bij TS wel?
PS: TS kan het ook proberen zoals jij aangeeft natuurlijk.
Ik heb alleen maar aangegeven wat ik zelf zou doen om er achter te komen of het dan na herstarten/resetten weer in orde komt.
Ik weet trouwens niet of als je een aantal instelt (zoals 20) of dit iets te maken heeft met iets dat op de decoder bewaard wordt bv via cookies ?
Beste
Probeer eens het volgende
Ga naar menu-instellingen-mijn voorkeur-opnames-aantal te behouden afleveringen -
keuze tussen 5,10,20 of alle dan bevestigen.
Groetjes


beste,

heb ik ook gedaan staat op 60dagen en aantal op alle. en toch worden ze verdwenen. ligt het mss gewoon aan de decoder?

grtjs
Bij mij staat die ook op 20 maar wel raar als je aan 20 komt dat er dan maar 3 of 4 meer over hebt, normaal worden er maar het een aantal gewist naar mate er nieuwe episodes opgenomen worden?
Wat ik zou in dit geval zou proberen is de modem en decoder heropstarten als volgt:
decoder stroomloos zetten en dan de bbox 5 sec stroomloos om dan terug te laten opstarten en te wachten tot de dsl controle lampje continu blijft branden en dan pas de bbox terug onder spanning zetten.
Je kan eventueel dan nog de decoder resetten°, zodoende heb je zelf alles geprobeerd wat maar zelf kunt proberen, enfin aan u de keuze…
° decoder resetten


beste,

Heb ik ook gedaan een hard reset en niks is veranderd en ben zeker dat het binnen paar weken al mijn opnames weer gaan verdwijnen.

grtjes
dan best wachten tot de Proximus medewerkers hier op je post reageren om je verder te helpen en moest er op de lange duur geen reactie komen stuur he dan een privébericht
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Aizen,

Ik heb een reset uitgevoerd op je lijn, ik zie ook dat je 2 decoders hebt, zijn de opnames kwijt op beide decoders of enkel op de v6 decoder?

Reageer