Skip to main content
Beste

Sinds een tijdje (een 2-tal weken) werkt TV -replay niet meer op 1 van onze decoders. Op de andere decoders werkt het nog. Het fenomeen is als volgt :

• je klikt op de tv-gids op een programma die tv-replay toelaat
  • er verschijnt een zwart scherm dat blijft. Geen enkele knop op afstandbediening werkt nog, behalve een verandering van zender.

Ook via het Proximus Pickx-scherm krijg ik hetzelfde fenomeen.

Al meerdere keren heb ik zowel bbox3 als decoder herstart, alsook de devoloin en uit stopcontact genomen en dit in volgorde zoals aanbevolen door support.

Wat kan ik nog doen?

Groeten

Gunther Verheuen
Beste

Sinds een tijdje (een 2-tal weken) werkt TV -replay niet meer op 1 van onze decoders. Op de andere decoders werkt het nog. Het fenomeen is als volgt :

• je klikt op de tv-gids op een programma die tv-replay toelaat
  • er verschijnt een zwart scherm dat blijft. Geen enkele knop op afstandbediening werkt nog, behalve een verandering van zender.
Ook via het Proximus Pickx-scherm krijg ik hetzelfde fenomeen.

Al meerdere keren heb ik zowel bbox3 als decoder herstart, alsook de devoloin en uit stopcontact genomen en dit in volgorde zoals aanbevolen door support.

Wat kan ik nog doen?

Groeten

Gunther Verheuen

hi, heb je voor dit fenomeen al even de decoder gereset ?
Hallo

Ik heb de decoder gereset (instructies gevolgd volgens filmpje van proximus). Het probleem met TV-replay is er niet mee opgelost
Hallo

Ik heb de decoder gereset (instructies gevolgd volgens filmpje van proximus). Het probleem met TV-replay is er niet mee opgelost

Kan je mij het MAC adres van de decoder die problemen heeft even bezorgen (dit kan je vinden op de achter kant van de decoder) ?

Ik begrijp dat deze met devolo is verbonden? Kan je even laten weten welke lampjes op de devolo branden?
Mat mac adres is : 18::::76:95

Alle lichtjes (3 ) branden allemaal
Mat mac adres is : 18:55:OF:7D:76:95

Alle lichtjes (3 ) branden allemaal

Branden alle 3 groen dan veronderstel ik ? Kan je even volgende test doen, de decoder waar de problemen zijn eens aansluiten waar er een decoder staat die geen problemen heeft? Zo kunnen we nagaan of het probleem op de decoder of op de verbinding ligt.
Ik heb, zoals gevraagd, de decoder aangesloten op een andere plaats. Daar gebeurt de verbinding wel niet met een devolo, maar met een bakje dat draadloos werkt.

Hier werkt de TV replay zonder problemen.

Wat ik blijf raar vinden is dat met de devolo alle andere functies tbv tv gids, netflix ... goed werken. Enkel de TV replay niet
Kan je deze dan even proberen te resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html

Reageer